null
  
 
		
		
		
							
				
					
						
							
								
									
									
									
										
											
												Referència:  71103
											
												
										
 
									 
									
										
										 
								 
								
								
								
									
										
											Volum:  24 : 2023Data d´edició:  2023
											
											ISSN (format paper):  1695-5641 ISSN (format digital):  2013-9594       Descripció física:  117 p.Editorial:  IEC 								
								 
								
									
										
									 
								 
								
									
										
											Altres números: 
											(PDF) 28 : 2025 
(PDF) 27 : 2025 
(PDF) 26 : 2024 
(PDF) 25 : 2024 
(PDF) 24 : 2023 
(PDF) 23 : 2023 
(PDF) 22 : 2022 
(PDF) 21 : 2022 
(PDF) 20 : 2021 
(PDF) 19 : 2021 
(PDF) 18 : desembre de 2020 
(PDF) 17 : maig de 2020 
(PDF) 16 : novembre de 2019 
(PDF) 15 : maig de 2019 
(PDF) 14 : novembre 2018 
(PDF) 13 : maig 2018 
(PDF) 12 : 2017 
(PDF) 11 : 2017 
(PDF) 10 : 2016 
(PDF) 9 : 2015 
(PDF) 8 : 2011-2014 
(PDF) 7 : 2009-2010 
(PDF) 6 (2007-2008) 
(PDF) 5 (2006) 
(PDF) 4 (2005) 
(PDF) 3 (2004) 
(PDF) 2 (2003) 
(PDF) 1 (2002)  								
								 
							
						 
					 
					
						
							 
					 
					
						
							
								
									 
										
											
												
												
													
													
														
															Obra digital
														 
												
									  
									 
										  
									 
										
										
										
										
										
													Editorial 
												
											
											
															
												
											
											
														Articles de recerca 
											
																										
														Les plataformes digitals a l'educació primària de Catalunya: una qüestió d'ètica
														
														
														
														
														
															
															González Mingot, Sandra M.  
															
															 ; 
 Marín Juarros, Victoria I.  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Plataformes digitals, tecnologies digitals, dades, digitalització, reptes.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Platformisation, digital technologies, datification, digitalisation, challenges.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.193
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
																											
														Acollida, comunicació i participació de les famílies d'origen estranger: llums i ombres de la relació família-escola
														
														
														
														
														
															
															Macià Bordalba, Mònica  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Relació família-escola, famílies d’origen estranger, inclusió, participació, punts dèbils,
estratègies de millora.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Family-school relationship, families of foreign origin, inclusion, participation, weak
points, improvement strategies. 
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.194
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
																											
														L'aprenentatge a l'aire lliure en educació infantil i primària a Catalunya
														
														
														
														
														
															
															Mayoral Ambròs, Núria  
															
															 ; 
 Ambrós-Pallarés, Alba  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Aprenentatge a l’aire lliure, escola bosc, natura, rol docent, joc lliure
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Outdoor learning, Forest School, nature, teacher’s role, free play.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.195
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
																											
														Els seminaris de pràctica reflexiva com a estratègia metodològica per al desenvolupament de competències professionals al grau de pedagogia
														
														
														
														
														
															
															Méndez Ulrich, Jorge Luís  
															
															 ; 
 Rajadell Puiggròs, Núria  
															
															 ; 
 Duprat San Martín, Maria Fernanda  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Pràcticum, pràctiques externes, pedagogia, pràctica reflexiva, competències.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Practicum, external internships, Pedagogy, Reflective Practice, skills.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.196
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
																											
														Collaborative work as a proposal for ongoing training of 3rd cycle teachers in Paraguay
														
														
														
														
														
															
															Benítez Notario, Gamaliel  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Formació docent, formació permanent docent, treball col·laboratiu, educació
secundària, treball docent.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Teacher training, ongoing teacher training, collaborative work, secondary education, the
job of teaching.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.197
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													Articles d'experiències 
											
																										
														Observació, discerniment i acció en una ecopedagogia per a l'Antropocè
														
														
														
														
														
															
															Mallart i Navarra, Joan
  
															
															 ; 
 Mallart Solaz, Albert  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Ecopedagogia, ecoformació, educació ambiental, educació per a la sostenibilitat,
educació per a la ciutadania mundial, decreixement.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Ecopedagogy, ecotraining, environmental education, sustainability education, world
citizenship education, degrowth.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.198
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
																											
														Tallers educatius terapèutics. Resposta per a una educació més inclusiva
														
														
														
														
														
															
															Argemí-Baldich, Rafel  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Tallers, inclusió, benestar subjectiu, competència social, Sloyd, adolescents.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Workshop, inclusion, subjective well-being, social competence, Sloyd, adolescents.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.199