Portal de publicacions
Referència: 52146
Volum: 30 (2) : novembre 2013
Data d´edició: 2013
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 117 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (2) : novembre 2024
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Quadern central: Ètica i comunicació
El Consell de la Informació de Catalunya, com a sistema de rendiment de comptes dels mitjans
Oliva, Llúcia
Mots clau: consell de la informació, rendiment de comptes dels mitjans de comunicació, accuracy,
autoregulació, codi ètic.
Keywords: press council, media accountability, accuracy, self-regulation, ethical code.
DOI:
10.2436/20.3008.01.113
P. 9-32
Reflexions sobre la responsabilitat corporativa. Pot haver-hi identitat sense RSC però mai RSC sense identitat
Mut Camacho, Magdalena
Mots clau: responsabilitat social corporativa, estratègia, identitat corporativa, comunicació.
Keywords: corporate social responsibility, strategy, corporate identity, communication.
DOI:
10.2436/20.3008.01.114
P. 33-54
Ètica i periodisme esportiu: una proposta d'ítems d'anàlisi per avaluar la qualitat de la cobertura de l'esport als mitjans de comunicació
Ramon Vegas, Xavier
Mots clau: ètica, periodisme, esport, qualitat, ítems d’anàlisi, proposta.
Keywords: ethics, journalism, sport, quality, analysis items, proposal.
DOI:
10.2436/20.3008.01.115
P. 55-74
Miscel·lània científica
Propuesta de un modelo integrado de gestión de comunicación corporativa y
marketing en los clubes deportivos profesionales españoles
Mut Camacho, Magdalena
Mots clau: comunicació corporativa, esport, tècniques i eines, model.
Keywords: corporate communication, sport, tools and techniques, model.
Palabras clave: comunicación corporativa, deporte, técnicas y herramientas, modelo.
DOI:
10.2436/20.3008.01.116
P. 77-98
Altres