IEC Portal de publicacions > Catàleg


Referència: 65904
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSUU
Volum: 37 (2) : novembre 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 153 p. : il·l. gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

WhatsApp com a eina d'informació política. Pràctiques desiguals entre homes i dones en l'espai digital
Sánchez Meza, Metzeri ; Besalú Casademont, Reinald ; Pont i Sorribes, Carles
Matèries:   Bretxa digital - Espanya
WhatsApp (Recurs electrònic)
Aplicacions mòbils
Espanya - Política
Política en els mitjans de comunicació de massa
Mots clau: bretxa digital, perspectiva de gènere, entorn digital, WhatsApp, informació política, credibilitat, Espanya.
Keywords: digital divide, gender perspective, digital environment, WhatsApp, political information, credibility, Spain.

P. 9-31
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital en los medios de servicio público europeos
Crusafon i Baqués, Carmina ; González Saavedra, Carlos ; Murciano Martínez, Marcial
Matèries:   Xarxes socials en línia
Aplicacions mòbils
Comunicació audiovisual pública - Europa
Mots clau: mitjans de servei públic, xarxes socials, polítiques de comunicació, aplicacions mòbils, transformació digital, accés i participació.
Palabras clave: medios de servicio público, redes sociales, políticas de comunicación, aplicaciones

P. 33-54
Citació bibliogràfica Resum Resumen Text completText complet

Catalunya, pionera de la ciència acadèmica publicitària a Espanya
Costa i Fernández, Lluís ; Vidal, Adrià
Matèries:   Publicitat - Catalunya - Història
Prat Gaballí, Pere
Mots clau: publicitat, comunicació de massa, educació, premsa, psicologia.
Keywords: advertising, mass communication, education, press, psychology.

P. 55-76
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Nuevas narrativas publicitarias televisivas: la interactividad y la métrica en HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc ; Polo López, Marc ; Vilajoana Alejandre, Sandra ; Miotto, Giorgia
Matèries:   Televisió interactiva
Televisió per Internet
Televisió - Audiència
Mots clau: televisió, HbbTV, publicitat, audiència, Internet, interactivitat.
Keywords: television, HbbTV, advertising, audience, Internet, interactivity.
Palabras clave: televisión, HbbTV, publicidad, audiencia, internet, interactividad.

P. 77-92
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Impacto de los servicios over-the-top en la generación de comunidades de gustos y nichos globales: Netflix com estudio de caso
Neira Borrajo, Elena ; Clares Gavilán, Judith ; Sánchez-Navarro, Jordi
Matèries:   Televisió per Internet
Dades massives
Mots clau: de lliure transmissió, televisió per Internet, dades massives, intel·ligència empresarial, originals de Netflix, SVOD, comunitats de gustos.
Keywords: over-the-top, Internet TV, big data, business intelligence, Netflix originals, SVOD, taste communities.
Palabras clave: de libre transmisión, televisión por internet, datos masivos, inteligencia empresarial, originales de Netflix, SVOD, comunidades de gustos.

P. 93-111
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

La adaptación digital de la radio y sus nuevos espacios publicitarios: el caso de Audiobranded
Breva Franch, Eva ; Lupión Robles, Mario
Matèries:   Radiodifusió digital
Podcàsting
Publicitat
Mots clau: ràdio digital, formats, publicitat, podcasts, Internet, transformació.
Keywords: digital radio, formats, advertising, podcasts, Internet, transformation.
Palabras clave: radio digital, formatos, publicidad, pódcast, internet, transformación.

P. 113-134
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Novetats bibliogràfiques

Novetats bibliogràfiques
Salvador i Mata, Bertran
Matèries:   Comunicació - Ressenyes de llibres

P. 135-141
Citació bibliogràfica

[Altres]

Normes de presentació dels articles

P. 143-148
Citació bibliogràfica

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 149-153
Citació bibliogràfica

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.