Portal de publicacions
null
Referència: 47262
Volum: 9 : 2011
Data d´edició: 2011
ISSN (format paper): 2013-1755
ISSN (format digital): 2013-1720
Descripció física: 62 p. ; il·l. col. ; 30 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 32 : juny 2023
(PDF) 31 : desembre 2022
(PDF) 30 : Juny 2022
(PDF) 29 : 2021
(PDF) 28 : 2021
(PDF) 27 : desembre 2020
(PDF) 26 : juny 2020
(PDF) 25 : 2019
(PDF) Número 24 : juny 2018
(PDF) Número 23 : 2017
(PDF) 22 : 2016
(PDF) 21 : 2015
(PDF) Número 20 : 2015
(PDF) Número 19 : 2014
(PDF) Número 18 : 2014
(PDF) Número 17 : 2014
(PDF) Número 16 : 2013
(PDF) Número 15 : 2013
(PDF) 14 : 2013
(PDF) 13 : 2012
(PDF) 12 : 2012
(PDF) 11 : 2012
(PDF) 10 : 2011
(PDF) 9 : 2011
(PDF) 8 : 2011
(PDF) 7 : 2010
(PDF) 6 : 2010
(PDF) 5 : 2010
(PDF) 4 : 2009
(PDF) 3 : 2009
(PDF) 2 : 2009
(PDF) 1 : 2008
Editorial
Any Internacional de la Química. Aprendre competències fent pràctiques de química
Formació del professorat
Precedir, observar, explicar e indagar : estrategias efectivas en el aprendizaje de las ciencias
Hernández Millán, Gisela
;
López Villa, Norma Mónica
Mots clau: Secundària, experiments, indagació, POE, química, formació de professorat.
Keywords: Secondary, experiments, inquiry, POE, chemistry, teacher’s training.
Palabras clave: Secundaria, experimentos, indagación, POE, química, formación de profesorado.
DOI:
10.2436/20.2003.02.63
P. 4-12
Innovació a l'aula
Actividades prácticas en el contexto de las bebidas y competencia científica
Blanco López, Ángel
;
Garrido Jiménez, Luis F.
Mots clau: Educació secundària obligatòria, competència científica, activitats pràctiques, context, elaboració de vi.
Keywords: Compulsory secondary education, scientific competence, practical work, context, wine making.
Palabras clave: Educación secundaria obligatoria, competencia científica, actividades prácticas, contexto, elaboración de vino.
DOI:
10.2436/20.2003.02.64
P. 13-19
Estratègies i recursos didàctics
Portal educatiu NANOYOU
Mots clau: Nanotecnologies, eines educatives, NANOYOU, nanomaterials, superhidrofòbia.
Keywords: Nanotechnologies, educational tools, NANOYOU, nanomaterials, superhidrophobicity.
DOI:
10.2436/20.2003.02.65
P. 20-29
Noves tecnologies
Engaging students for meaningful chemistry learning through Microcomputer-based Laboratory (MBL) inquiry
Aksela, Maija Katariina
Mots clau: Equips de registrament de dades amb sensors (MBL), registre de dades, química, ensenyament secundari.
Keywords: Microcomputer-based Laboratory (MBL), data-logging, chemistry, high school.
DOI:
10.2436/20.2003.02.66
P. 30-37
Treball pràctic al laboratori
Química dels gasos a petita escala. «Química talla S»
Corominas Viñas, Josep
Mots clau: Química a microescala, treballs pràctics, gasos, educació secundària.
Keywords: Micro-scale chemistry, practical work, gases, secondary education.
DOI:
10.2436/20.2003.02.67
P. 38-43
Treball pràctic de laboratori
Unes quantes demostracions de química espectaculars i útils
Cosandey, Maurice
;
Corominas Viñas, Josep, tr.
;
Tortosa, M., tr.
Mots clau: Química pràctica, laboratori, reaccions químiques, química a secundària.
Keywords: Practical chemistry, laboratory, chemical reaction, secondary school chemistry.
DOI:
10.2436/20.2003.02.68
P. 44-48
L'Aigua, sempre aigua? Una proposta indagativa per al Global Experiment de l'AIQ 2011
Izquierdo Aymerich, Mercè
;
Cantero Riveros, Beatriz
;
Tortosa Moreno, Montserrat
Mots clau: Campus Ítaca, Global Experiment, salinitat, conductivitat, pH, tractaments de l?aigua, educació secundària obligatòria,
laboratori.
Keywords: Campus Ítaca, Global Experiment, salinity, conductivity, water treatment, compulsory secondary education, laboratory.
DOI:
10.2436/20.2003.02.69
P. 49-57
Enllaç:
,
Altres