IEC Portal de publicacions null


Referència: 61322
Educació Química : EduQ



Enllaç: ISSUU
Volum: Número 23 : 2017
Data d´edició: 2018 []
ISSN (format paper): 2013-1755
ISSN (format digital): 2013-1720
Descripció física: 62 p. : il·l. ; 28 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  10,00 €  
Sumari  

Editorial


Monografia / Actualització de continguts

What has ECRICE 2016 brought to chemistry education researchers and the education community?
Guitart i Mas, Fina ; Bo, Carles
Matèries:   European Conference on Research in Chemical Education (13è : 2016 : Barcelona)
Química - Ensenyament - Congressos
Mots clau: Educació química, recerca educativa, congrés europeu, ECRICE 2016.
Keywords: Chemical education, educational research, European conference, ECRICE 2016.

P. 4-8
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Història i naturalesa de la química

Learning science through a historical approach
Mamlok-Naaman, Rachel
Matèries:   Química - Investigació
Química - Història - Educació secundària
Mots clau: Naturalesa de la ciència, enfocament històric, aspectes de la ciència, tecnologia i societat.
Keywords: Nature of science, historical approach, aspects of science, technology and society.

P. 9-14
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Estratègies didàctiques

Inquiry and its assessment: lessons learnt from research and practice
Finlayson, Odilla E.
Matèries:   Ciència - Ensenyament
Avaluació
Mots clau: Avaluació, educació científica basada en la indagació, habilitats d’ocupabilitat.
Keywords: Assessment, inquiry-based science education, employability skills.

P. 15-23
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Currículum, projectes i unitats

Evidence-based approaches to curriculum reform ad assessment
Cooper, Melanie M.
Matèries:   Currículums (Ensenyament) - Avaluació
Química - Educació secundària
Mots clau: Transformació curricular, avaluació, investigació en educació química, tecnologia instructiva, pràctiques científiques.
Keywords: Curriculum transformation, assessment, chemistry education research, instructional technology, scientific practices.

P. 24-31
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Química en context

Making the learning of chemistry more relevant for students
Eilks, Ingo ; Stuckey, Marc
Matèries:   Ciència - Ensenyament
Química - Ensenyament secundari - Currículums
Mots clau: Alfabetització científica, rellevància, aprenentatge basat en el context, controvèrsies sociocientífiques, dopatge, tatuatge.
Keywords: Scientific literacy, relevance, context-based learning, socio-scientific issues, doping, tattooing.

P. 32-39
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

The use of authentic practices as a leading principle for the design of chemistry curricula
Bulte, Astrid ; Prins, Gjalt ; Meijer, Marijn ; Pilot, Albert ; Sevian, Hannah
Matèries:   Química - Ensenyament secundari - Currículums
Mots clau: Pràctiques autèntiques, context, procés de recerca basat en el disseny, unitats didàctiques exemplars.
Keywords: Authentic practices, context, design-based research procedure, exemplary curriculum units.

P. 40-46
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Divulgació de la química

Informal chemistry education: a missed opportunity?
Hayes, Sarah
Matèries:   Educació no-formal
Divulgació científica
Mots clau: Divulgació, compromís públic, educació informal, educació no formal.
Keywords: Outreach, public engagement, informal education, non-formal education

P. 47-53
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Monografia / Noves tecnologies

Studying student chemistry skills using browser-based tools and eye-tracking hardware
Pienta, Norbert J. ; Tang, Hui
Matèries:   Química - Ensenyament universitari
Química - Problemes, exercicis, etc.
Mots clau: Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en un navegador, seguiment ocular.
Keywords: Student problem solving, solving word problems, drawing Lewis structures, browser-based tools, eye tracking.

P. 54-62
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.