IEC Portal de publicacions revistes_cientifiques⊂ModuleName=


Referència: 52146
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi / [Direcció: Rosa Franquet i Carles Pont Sorribes]



Enllaç: ISSUU
Volum: 30 (2) : novembre 2013
Data d´edició: 2013
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 117 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Obra exhaurida [+]
Sumari  

Quadern central: Ètica i comunicació

El Consell de la Informació de Catalunya, com a sistema de rendiment de comptes dels mitjans
Oliva, Llúcia
Matèries:   Ètica periodística - Catalunya
Consell de la Informació de Catalunya (CIC)
Mitjans de comunicació de massa - Avaluació
Mots clau: consell de la informació, rendiment de comptes dels mitjans de comunicació, accuracy, autoregulació, codi ètic.
Keywords: press council, media accountability, accuracy, self-regulation, ethical code.

P. 9-32
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Reflexions sobre la responsabilitat corporativa. Pot haver-hi identitat sense RSC però mai RSC sense identitat
Mut Camacho, Magdalena
Matèries:   Empreses - Responsabilitat social
Imatge corporativa
Comunicació en l'empresa
Mots clau: responsabilitat social corporativa, estratègia, identitat corporativa, comunicació.
Keywords: corporate social responsibility, strategy, corporate identity, communication.

P. 33-54
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Ètica i periodisme esportiu: una proposta d'ítems d'anàlisi per avaluar la qualitat de la cobertura de l'esport als mitjans de comunicació
Ramon Vegas, Xavier
Matèries:   Ètica periodística
Premsa esportiva
Mitjans de comunicació de massa - Avaluació
Mots clau: ètica, periodisme, esport, qualitat, ítems d’anàlisi, proposta.
Keywords: ethics, journalism, sport, quality, analysis items, proposal.

P. 55-74
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Miscel·lània científica

Propuesta de un modelo integrado de gestión de comunicación corporativa y marketing en los clubes deportivos profesionales españoles
Mut Camacho, Magdalena
Matèries:   Comunicació en l'empresa
Clubs esportius - Administració
Màrqueting
Mots clau: comunicació corporativa, esport, tècniques i eines, model.
Keywords: corporate communication, sport, tools and techniques, model.
Palabras clave: comunicación corporativa, deporte, técnicas y herramientas, modelo.

P. 77-98
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Altres


Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.