IEC Portal de publicacions revistes_cientifiques⊂ModuleName=


Referència: 56903
Noubiaix



Volum: 38 : juny 2016
Data d´edició: 2016
ISSN (format paper): 2014-2021
ISSN (format digital): 2014-7104
Descripció física: 118 p. : il·l. ; 24 cm
Editorial: IEC [coedició amb FEEMCAT]

Altres números:

Afegir a la cistella
  Gratuït  
Sumari  

Editorial


Congrés Català d'Educació Matemàtica
Matèries:   Matemàtica - Ensenyament - Congressos

P. 5
Citació bibliogràfica Text completText complet

Articles



Què és més rodó?
Albertí Palmer, Miquel
Matèries:   Matemàtica - Ensenyament secundari
Cercle
Matemàtica constructiva
Mots clau: aprenentatge matemàtic, constructivisme, cercle, grau de rodonesa.
Keywords: mathematical learning, constructivism, circle, degree of roundness.

P. 43-66
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet


Robòtica a l'escola. Canviar el paradigma educatiu i el mètode d'aprenentatge
Callís i Franco, Josep ; Sala i Pesarrodona, Montserrat
Matèries:   Robòtica
Matemàtica - Ensenyament primari
Mots clau: Educació tecnològica digital, capacitació matemàtica, educació activa, interdisciplinarietat, resolució de problemes.
Keywords: Digital technological education, mathematics training, active education, interdisciplinarity, problem-solving.

P. 85-93
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet


Seccions


Per pensar d'un minut a una hora
Deulofeu, Jordi
Matèries:   Matemàtica - Problemes, exercicis, etc.

P. 97-100
Citació bibliogràfica Text completText complet

Construint matemàtiques: La visualització: eina i contingut en educació matemàtica
Aubanell, Anton
Matèries:   Matemàtica - Ensenyament - Congressos
Pitàgores, Teorema de
Matemàtica - Problemes, exercicis, etc.

P. 101-108
Citació bibliogràfica Text completText complet


El Racó del cesire-creamat: Les matemàtiques en els projectes
Matèries:   Matemàtica - Ensenyament

P. 115-118
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.