Portal de publicacions
> Revistes i butlletins
Referència: 45402
Volum: 28 (2) : novembre 2011
Data d´edició: 2011
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 209 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (2) : novembre 2024
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Quadern central : La comunicació política
Comunicació política i eleccions al Parlament de Catalunya : crònica d'una dècada de recerca (1995-2006)
Gifreu i Pinsach, Josep
Mots clau: comunicació política, eleccions, Parlament de Catalunya, campanyes electorals, opinió pública, comportament electoral.
Keywords: political communication, elections, Parliament of Catalonia, election campaigns, public opinion, electoral behaviour.
DOI:
10.2436/20.3008.01.82
P. 9-26
Ciutadans, polítics i democràcia. Anàlisi retoricopersuasiva dels espots electorals emesos a Catalunya (2008-2010)
Gómez Puertas, Lorena
;
Capdevila Gómez, Arantxa
Mots clau: ciutadania, partits polítics, campanya electoral, espots televisius, persuasió, anàlisi retoricoargumentativa.
Keywords: citizenship, political parties, election campaign, party political broadcasts, persuasion, argumentative-rhetorical analysis.
DOI:
10.2436/20.3008.01.83
P. 27-46
La publicitat institucional a Catalunya
Feliu García, Emili
;
Feliu Albaladejo, Àngels
Mots clau: publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports.
Keywords: institutional advertising, government, political elections, media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.84
P. 47-67
La retòrica en el periodisme de María Consuelo Reyna: l'anticatalanisme en la premsa valenciana
Mateu, Anna
;
Domínguez Romero, Martí
Mots clau: columnisme, País Valencià, periodisme polític, retòrica, persuasió, fal·làcies argumentatives.
Keywords: column writing, País Valencià, political journalism, rhetoric, persuasion, fallacious arguments.
DOI:
10.2436/20.3008.01.85
P. 69-87
Anàlisi
Nous professionals. La indústria de l'
spinning i els
spincidents
Aira Foix, Toni
Mots clau: assessors, spin doctors, comunicació política, màrqueting polític, lideratge, mitjans de comunicació.
Keywords: aides, spin doctors, political communication, political marketing, leadership, media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.86
P. 91-106
Miscel·lània científica
Per a una teoria de la comunicació fonamentada sociològicament
Berrio i Serrano, Jordi
Mots clau: comunicació, indústria cultural, metodologia, mitjans de comunicació, recerca, sociologia crítica.
Keywords: communication, cultural industry, methodology, mass media, research, critical sociology.
DOI:
10.2436/20.3008.01.87
P. 109-127
Comunicació publicitària no convencional a la TV: reactància psicològica o persuasió
Añaños Carrasco, Elena
Mots clau: reactància psicològica, publicitat no convencional, sobreimpressions, televisió, persuasió, joves.
Keywords: psychological reactance, unconventional advertising, banners, television, persuasion, young people.
DOI:
10.2436/20.3008.01.88
P. 129-148
Interactividad en contenidos multiplataforma (TDT e Internet) dirigidos a audiencias infantiles : un análisis a partir de casos de TVE y TVC
Lafaurie Molina, Andrea
Mots clau: interactivitat, serveis interactius, continguts multiplataforma, televisió digital terrestre, Internet, audiències infantils.
Keywords: interactivity, interactive services, multiplatform contents, digital terrestrial television, Internet, child audiences.
Palabras clave: interactividad, servicios interactivos, contenidos multiplataforma, televisión digital terrestre, Internet, audiencias infantiles.
DOI:
10.2436/20.3008.01.89
P. 149-170
L'entrevista, el reportatge, l'article i l'acudit, gèneres marcats per l'article personal en català
Coromina i Pou, Eusebi
Mots clau: gèneres periodístics, llegibilitat, oralitat, llengua escrita, registres no formals, article personal.
Keywords: journalism genres, readability, orality, written language, informal registers, personal article.
DOI:
10.2436/20.3008.01.90
P. 171-190
Altres
Convocatòria d'articles i normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació