IEC Portal de publicacions > Revistes científiques


Referència: 63222
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSUU
Volum: 36 (1) : maig 2019
Data d´edició: 2019
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

Informatius de televisió i audiència activa: estudi de cas de TV3-Televisió de Catalunya
Alves, Kellyanne ; Díaz Noci, Javier
Matèries:   Televisió - Audiència
Televisió - Noticiaris
Mitjans de comunicació de massa - Participació ciutadana
Mots clau: televisió, informació periodística, audiència activa, continguts produïts pels usuaris, convergència, verificació.
Keywords: television, newscasts, journalism, active audience, user-generated contents, convergence, verification.

P. 9-29
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Mitjans socials en política. El paper de les xarxes socials digitals en els eleccions de 2015 a Ciutat de Mèxic
Percastre-Mendizábal, Salvador ; Carrillo-Sáenz, Roberto
Matèries:   Eleccions - Ciutat de Mèxic - 2015
Xarxes socials en línia
Mots clau: xarxes socials digitals, mitjans socials digitals, eleccions, campanyes, Mèxic, regressions lineals.
Keywords: digital social networks, social media, elections, campaigns, Mexico, linear regressions.

P. 31-50
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Pragmaestilística del discurs del hip-hop en valencià
Monferrer Palmer, Aina
Matèries:   Hip-hop - País Valencià
Valencià - Anàlisi del discurs
Identitat (Concepte filosòfic)
Mots clau: hip-hop, ideologia, identitat, estil, valencianisme, autenticitat.
Keywords: hip-hop, ideology, identity, style, Valencianism, authenticity.

P. 51-69
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Análisis semántico en medios sociales para la comunicación digital turística
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc ; Liberal Ormaechea, Sheila ; Gutiérrez Aragón, Óscar Luis
Matèries:   Comunicació en màrqueting
Màrqueting digital
Turisme - Màrqueting
Mots clau: comunicació, màrqueting holístic, experiència, mitjans socials, anàlisi de sentiments.
Keywords: communication, holistic marketing, experience, social media, sentiment analysis.
Palabras clave: comunicación, marketing holístico, experiencia, medios sociales, análisis de sentimientos.

P. 71-94
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

La blockchain revolucionarà la comunicació de l'empresa
Jaime Maestre, Raúl
Matèries:   Màrqueting digital
Cadena de blocs (Bases de dades)
Mots clau: blockchain, màrqueting, màrqueting digital, clients, empreses i plataformes.
Keywords: blockchain, marketing, digital marketing, customers, companies and platforms.

P. 95-116
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

El dret a la informació versus la protecció del dret a la intimitat en la societat de la informació. La nova LO de protecció de dades i el dret a l'oblit
Triola Torres, Francesc ; Insúa Berdún, Marta
Matèries:   Protecció de dades - Dret i legislació
Dret a la intimitat
Llibertat d'expressió
Mots clau: llibertat d’expressió, llibertat d’informació, dret a la intimitat, protecció de dades, dret de rectificació, dret a l’oblit.
Keywords: freedom of expression, freedom of information, right to privacy, protection of personal data, right of rectification, right to be forgotten.

P. 117-131
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Novetats bibliogràfiques


[Altres]

Normes de presentació dels articles

P. 141-146
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 147-151
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.