|
|
Quadern central : La comunicació política
Comunicació política i eleccions al Parlament de Catalunya : crònica d'una dècada de recerca (1995-2006)
Gifreu i Pinsach, Josep
Mots clau: comunicació política, eleccions, Parlament de Catalunya, campanyes electorals, opinió pública, comportament electoral.
Keywords: political communication, elections, Parliament of Catalonia, election campaigns, public opinion, electoral behaviour.
DOI:
10.2436/20.3008.01.82
|
P. 9-26
|
Ciutadans, polítics i democràcia. Anàlisi retoricopersuasiva dels espots electorals emesos a Catalunya (2008-2010)
Gómez Puertas, Lorena
; Capdevila Gómez, Arantxa
Mots clau: ciutadania, partits polítics, campanya electoral, espots televisius, persuasió, anàlisi retoricoargumentativa.
Keywords: citizenship, political parties, election campaign, party political broadcasts, persuasion, argumentative-rhetorical analysis.
DOI:
10.2436/20.3008.01.83
|
P. 27-46
|
La publicitat institucional a Catalunya
Feliu García, Emili
; Feliu Albaladejo, Àngels
Mots clau: publicitat institucional, govern, eleccions, mitjans, suports.
Keywords: institutional advertising, government, political elections, media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.84
|
P. 47-67
|
La retòrica en el periodisme de María Consuelo Reyna: l'anticatalanisme en la premsa valenciana
Mateu, Anna
; Domínguez Romero, Martí
Mots clau: columnisme, País Valencià, periodisme polític, retòrica, persuasió, fal·làcies argumentatives.
Keywords: column writing, País Valencià, political journalism, rhetoric, persuasion, fallacious arguments.
DOI:
10.2436/20.3008.01.85
|
P. 69-87
|
Anàlisi
Nous professionals. La indústria de l' spinning i els spincidents
Aira Foix, Toni
Mots clau: assessors, spin doctors, comunicació política, màrqueting polític, lideratge, mitjans de comunicació.
Keywords: aides, spin doctors, political communication, political marketing, leadership, media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.86
|
P. 91-106
|
Miscel·lània científica
Per a una teoria de la comunicació fonamentada sociològicament
Berrio i Serrano, Jordi
Mots clau: comunicació, indústria cultural, metodologia, mitjans de comunicació, recerca, sociologia crítica.
Keywords: communication, cultural industry, methodology, mass media, research, critical sociology.
DOI:
10.2436/20.3008.01.87
|
P. 109-127
|
Comunicació publicitària no convencional a la TV: reactància psicològica o persuasió
Añaños Carrasco, Elena
Mots clau: reactància psicològica, publicitat no convencional, sobreimpressions, televisió, persuasió, joves.
Keywords: psychological reactance, unconventional advertising, banners, television, persuasion, young people.
DOI:
10.2436/20.3008.01.88
|
P. 129-148
|
Interactividad en contenidos multiplataforma (TDT e Internet) dirigidos a audiencias infantiles : un análisis a partir de casos de TVE y TVC
Lafaurie Molina, Andrea
Mots clau: interactivitat, serveis interactius, continguts multiplataforma, televisió digital terrestre, Internet, audiències infantils.
Keywords: interactivity, interactive services, multiplatform contents, digital terrestrial television, Internet, child audiences.
Palabras clave: interactividad, servicios interactivos, contenidos multiplataforma, televisión digital terrestre, Internet, audiencias infantiles.
DOI:
10.2436/20.3008.01.89
|
P. 149-170
|
L'entrevista, el reportatge, l'article i l'acudit, gèneres marcats per l'article personal en català
Coromina i Pou, Eusebi
Mots clau: gèneres periodístics, llegibilitat, oralitat, llengua escrita, registres no formals, article personal.
Keywords: journalism genres, readability, orality, written language, informal registers, personal article.
DOI:
10.2436/20.3008.01.90
|
P. 171-190
|
Altres
Convocatòria d'articles i normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|