Portal de publicacions
cataleg⊂ModuleName=
Referència: 48442
Volum: 29 (2) : novembre 2012
Data d´edició: 2012
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 147 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Quadern Central : La redefinició del servei públic dels mitjans audiovisuals
Firma convidada: El servei públic audiovisual a Catalunya : amenaces i reptes
Marín i Otto, Enric
Mots clau: sistema audiovisual públic, identitat i cultura, clúster audiovisual, canvi tecnològic i cultural, política i comunicació.
Keywords: public broadcasting system, identity and culture, audiovisual cluster, technological and cultural change, politics and communication.
Els Serveis de radiodifusió davant la liberalització de l'espai radioelèctric
Cullell i March, Cristina
Mots clau: radiodifusió, dividend digital, espai radioelèctric, privatització, liberalització, mercat d’espectre.
Keywords: broadcasting, digital dividend, radio spectrum, privatisation, liberalisation, spectrum markets.
Servicios y contenidos audiovisuales para las plataformas digitales: análisis de las estrategias de diversificación
cross-media
Villa Montoya, María Isabel
Mots clau: diversificació, cross-media, multiplataforma, estratègies empresarials, Televisió de Catalunya, televisió pública.
Keywords: diversification, cross-media, multiplatform, business strategies, Televisió de Catalunya,
public television.
Palabras clave: diversificación, cross-media, multiplataforma, estrategias empresariales, Televisió de Catalunya, televisión pública.
Miscel·lània científica
Les Capçaleres de
La Campana de Gràcia : símbols i iconografia
Peralta Ruiz, Gemma
Mots clau: La Campana de Gràcia, premsa catalana, republicanisme, anticlericalisme, Josep Roca i
Roca, iconografia.
Keywords: La Campana de Gràcia, Catalan press, republicanism, anticlericalism, Josep Roca i Roca,
iconography.
L'Arxiu Centelles: història d'una maleta i el seu contingut
Ferré Panisello, Teresa
Mots clau: Agustí Centelles, fotografia, fotoperiodisme, arxiu, Guerra Civil espanyola, II República.
Keywords: Agustí Centelles, photograpy, photojournalism, archive, Spanish Civil War, Second Spanish Republic.
Sóc prou gran per tenir Facebook? Menors i ús de la xarxa social
Marcos, Pau
;
Pujadas, Aida
;
Ramírez, Martí
;
Torras, Joan
;
Tudó, Aida
Mots clau: menors, xarxes socials, TIC, privacitat, relacions socials, Facebook.
Keywords: children, social networks, ICT, privacy, social relationships, Facebook.
Altres