|
|
Quadern central
La Gestión de las marcas de destino y de territorio desde la perspectiva de las relaciones públicas
Fernández-Cavia, José
; Huertas, Assumpció
Mots clau: relacions públiques, marques de destinació, marques de territori, màrqueting, reputació, turisme.
Keywords: public relations, destination brand, place brand, marketing, reputation, tourism.
Palabras clave: relaciones públicas, marcas de destino, marcas de territorio, marketing, reputación, turismo.
Una Aproximació a la bretxa academicoprofessional publicitària: estat de la qüestió i línies de recerca potencials
Bustamante Villanueva, Freddy
; Obradors Barba, Matilde
Mots clau: bretxa, acadèmia, professional, publicitat, coneixement, investigació publicitària.
Keywords: advertising gap, academia, practitioner, advertising, knowledge, advertising research.
Comunicació política i estratègia electoral: Xavier Trias i les eleccions municipals del 22 de maig del 2011 a Barcelona
Caminada Díaz, David
Mots clau: campanya electoral, màrqueting, estratègia, Barcelona, comunicació, xarxes socials.
Keywords: electoral campaign, marketing, strategy, Barcelona, communication, social networks.
Miscel·lània científica
Retòrica bèl·lica en el tractament periodístic de conflictes educatius: metàfores de guerra entorn de l'educació per a la ciutadania
Carratalá, Adolfo
Mots clau: periodisme educatiu, premsa, conflicte, metàfores, discurs bèl·lic, educació per a la ciutadania.
Keywords: educational journalism, press, conflict, metaphors, military discourse, Education for Citizenship subject.
Aportacions metodològiques al disseny de les coses des del pragmatisme
Gondomar i Miñana, Romuald
Mots clau: pragmatisme, semiosi, pragmàtica, comunicació, disseny, metodologia.
Keywords: pragmatism, semiosis, pragmatics, communication, design, methodology.
Altres
|
|