Portal de publicacions
cataleg�������ModuleName=
Referència: 53122
Volum: 31 (1) : maig 2014
Data d´edició: 2014
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 129 p. : il·l. col. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Quadern central
La Gestión de las marcas de destino y de territorio desde la perspectiva de las relaciones públicas
Fernández-Cavia, José
;
Huertas, Assumpció
Mots clau: relacions públiques, marques de destinació, marques de territori, màrqueting, reputació, turisme.
Keywords: public relations, destination brand, place brand, marketing, reputation, tourism.
Palabras clave: relaciones públicas, marcas de destino, marcas de territorio, marketing, reputación, turismo.
DOI:
10.2436/20.3008.01.117
P. 9-26
Una Aproximació a la bretxa academicoprofessional publicitària: estat de la qüestió i línies de recerca potencials
Bustamante Villanueva, Freddy
;
Obradors Barba, Matilde
Mots clau: bretxa, acadèmia, professional, publicitat, coneixement, investigació publicitària.
Keywords: advertising gap, academia, practitioner, advertising, knowledge, advertising research.
DOI:
10.2436/20.3008.01.118
P. 27-44
Comunicació política i estratègia electoral: Xavier Trias i les eleccions municipals del 22 de maig del 2011 a Barcelona
Caminada Díaz, David
Mots clau: campanya electoral, màrqueting, estratègia, Barcelona, comunicació, xarxes socials.
Keywords: electoral campaign, marketing, strategy, Barcelona, communication, social networks.
DOI:
10.2436/20.3008.01.119
P. 45-64
Miscel·lània científica
Retòrica bèl·lica en el tractament periodístic de conflictes educatius: metàfores de guerra entorn de l'educació per a la ciutadania
Carratalá, Adolfo
Mots clau: periodisme educatiu, premsa, conflicte, metàfores, discurs bèl·lic, educació per a la ciutadania.
Keywords: educational journalism, press, conflict, metaphors, military discourse, Education for Citizenship subject.
DOI:
10.2436/20.3008.01.120
P. 67-87
Aportacions metodològiques al disseny de les coses des del pragmatisme
Gondomar i Miñana, Romuald
Mots clau: pragmatisme, semiosi, pragmàtica, comunicació, disseny, metodologia.
Keywords: pragmatism, semiosis, pragmatics, communication, design, methodology.
DOI:
10.2436/20.3008.01.121
P. 89-110
Altres