IEC Portal de publicacions cataleg⊂ModuleName=


Referència: 57822
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi / [Direcció: Sergi Cortiñas Rovira i Reinald Besalú]



Enllaç: ISSUU

Volum: 33 (2) : novembre 2016
Data d´edició: 2016
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

La pluralitat dels informatius en les televisions públiques i la responsabilitat social corporativa (RSC), amb atencaió al cas de RTVV
López Olano, Carlos
Matèries:   Televisió - Noticiaris - Espanya
Televisió pública - Espanya
Empreses - Responsabilitat social
Mots clau: pluralitat, informatius, televisió pública, responsabilitat social corporativa, RSC, RTVV.
Keywords: plurality, news programs, public television, corporate social responsibility, CSR, RTVV.

DOI: 10.2436/20.3008.01.146

P. 9-27
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Les narracions esportives per ràdio i la seva contribució al procés de normalització lingüística del català
Ginesta Portet, Xavier ; Tresserras Casals, Eva
Matèries:   Ràdio - Programes esportius
Normalització lingüística - Catalunya
Mots clau: història oral, retransmissió esportiva, català, esport, normalització lingüística, hàbits lingüístics.
Keywords: oral history, live radio broadcast, Catalan, sport, linguistic normalization, linguistic habits.

DOI: 10.2436/20.3008.01.147

P. 29-44
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Points, badges, and news. A study of the introduction of gamification into journalism practice
Ferrer Conill, Raul
Matèries:   Periodisme electrònic
Jocs per ordinador
Mots clau: periodisme, ludificació, comercialització, periodisme digital, storytelling, notícies.
Keywords: journalism practice, gamification, commercialization, digital journalism, storytelling, news.

DOI: 10.2436/20.3008.01.148

P. 45-63
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Repercusión de los resultados electorales europeos de 2014 en la cobertura mediática de Podemos
Fenoll, Vicente ; Rodríguez Ballesteros, Paula
Matèries:   Unió Europea. Parlament - Eleccions, 2014
Partits polítics - Espanya - S. XXI
Mitjans de comunicació digitals
Mots clau: Podemos, Pablo Iglesias, eleccions europees, agenda-building, mitjans digitals, pluralisme.
Keywords: Podemos, Pablo Iglesias, European elections, agenda-building, digital media, pluralism.
Palabras clave: Podemos, Pablo Iglesias, elecciones europeas, agenda-building, medios digitales, pluralismo.

DOI: 10.2436/20.3008.01.149

P. 65-85
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

L'aprenentatge d'un líder: Lluís Companys, periodisme i política (1908-1925)
Ortiz Arilla, Josep Maria
Matèries:   Companys i Jover, Lluís
Periodistes - Catalunya - 1908/1925
Republicanisme - Catalunya - Història - S. XX
Mots clau: catalanisme, Lluís Companys, lideratge, obrerisme, periodisme, republicanisme.
Keywords: Catalanism, Lluís Companys, leadership, working class movement, journalism, republicanism.

DOI: 10.2436/20.3008.01.150

P. 87-111
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La conversación sobre big data en Twitter. Una primera aproximación al análisis del discurso dominante
Suárez-Gonzalo, Sara ; Guerrero-Solé, Frederic
Matèries:   Macrodades
Xarxes socials en línia
Mots clau: big data, predicció, xarxes socials, Twitter, influència, analisi de contingut.
Keywords: big data, prediction, social networks, Twitter, influence, content analysis.
Palabras clave: big data, predicción, redes sociales, Twitter, influencia, análisis de contenido.

DOI: 10.2436/20.3008.01.151

P. 113-131
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Altres


Normes de presentació dels articles

P. 141-151
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària