|
|
Articles
La pluralitat dels informatius en les televisions públiques i la responsabilitat social corporativa (RSC), amb atencaió al cas de RTVV
López Olano, Carlos
Mots clau: pluralitat, informatius, televisió pública, responsabilitat social corporativa, RSC, RTVV.
Keywords: plurality, news programs, public television, corporate social responsibility, CSR, RTVV.
Les narracions esportives per ràdio i la seva contribució al procés de normalització lingüística del català
Ginesta Portet, Xavier
; Tresserras Casals, Eva
Mots clau: història oral, retransmissió esportiva, català, esport, normalització lingüística,
hàbits lingüístics.
Keywords: oral history, live radio broadcast, Catalan, sport, linguistic normalization,
linguistic habits.
Points, badges, and news. A study of the introduction of gamification into journalism practice
Ferrer Conill, Raul
Mots clau: periodisme, ludificació, comercialització, periodisme digital, storytelling, notícies.
Keywords: journalism practice, gamification, commercialization, digital journalism, storytelling, news.
Repercusión de los resultados electorales europeos de 2014 en la cobertura mediática de Podemos
Fenoll, Vicente
; Rodríguez Ballesteros, Paula
Mots clau: Podemos, Pablo Iglesias, eleccions europees, agenda-building, mitjans digitals,
pluralisme.
Keywords: Podemos, Pablo Iglesias, European elections, agenda-building, digital media, pluralism.
Palabras clave: Podemos, Pablo Iglesias, elecciones europeas, agenda-building, medios digitales,
pluralismo.
L'aprenentatge d'un líder: Lluís Companys, periodisme i política (1908-1925)
Ortiz Arilla, Josep Maria
Mots clau: catalanisme, Lluís Companys, lideratge, obrerisme, periodisme, republicanisme.
Keywords: Catalanism, Lluís Companys, leadership, working class movement, journalism,
republicanism.
La conversación sobre big data en Twitter. Una primera aproximación al análisis del discurso dominante
Suárez-Gonzalo, Sara
; Guerrero-Solé, Frederic
Mots clau: big data, predicció, xarxes socials, Twitter, influència, analisi de contingut.
Keywords: big data, prediction, social networks, Twitter, influence, content analysis.
Palabras clave: big data, predicción, redes sociales, Twitter, influencia, análisis de contenido.
Altres
Normes de presentació dels articles
|
|