|
|
Articles
Estudi amb la tecnologia de l' eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial: "Vine a donar sang"
Sanchez Sanchez, Cristina
; Roca Cuberes, Carles
; Fernández-Cavia, José
Mots clau: atenció visual, eye tracking, publicitat gràfica, publicitat gràfica no comercial,
expectatives, estímul publicitari.
Keywords: visual attention, eye tracking, graphic advertising, non-commercial graphic advertising,
expectation, advertising stimulus.
La política estatal de recompenses als investigadors en comunicació: una anàlisi crítica
Soriano, Jaume
Mots clau: sociologia de la ciència, investigació sobre comunicació, producció científica, avaluació
de la recerca, índexs bibliomètrics, anàlisi crítica.
Keywords: sociology of science, communication research, scientific output, research evaluation,
bibliometric indexes, critical analysis.
Competències i perfils professionals publicitaris actualitzats: revisió de la literatura i entrevistes a professionals del sector
Sanchez Sanchez, Cristina
; Roca Cuberes, Carles
; Fernández-Cavia, José
Mots clau: publicitat, digitalització, perfil professional, competència professional, revisió de la
literatura, entrevista.
Keywords: advertising, digitalization, professional profile, professional skill, literature review, interview.
Teens just wanna have fun? Adolescents' construction of desirability on SNS in Spain
Willem, Cilia
; Tortajada, Iolanda
; Figueras Maz, Mònica
Mots clau: xarxes socials, adolescents, sexualització, desitjabilitat, doble estàndard sexual, joc.
Keywords: social networking sites, teenagers, sexualization, desirability, sexual double standard,
playfulness.
La premsa a la demarcació de Lleida (1898-1939): dinamisme temporal, models de periodicitat i implantació territorial
Royo Campo, Albert
Mots clau: premsa, societat-cultura de comunicació de massa, periodicitat, capçaleres, tipologia,
dinamisme.
Keywords: press, society and culture of mass communication, periodicity, headings, typology, dynamism.
Anna Murià publicista. Les col·laboracions a La Jornada Semanal de Mèxic
Güell-Devesa, Mia
Mots clau: Anna Murià, dones publicistes, literatura catalana contemporània, comunicació, història
del periodisme català.
Keywords: Anna Murià, women publicists, contemporary Catalan literature, communication, history
of Catalan journalism.
Altres
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|