Portal de publicacions
Referència: 61322
Volum: Número 23 : 2017
Data d´edició: 2018 []
ISSN (format paper): 2013-1755
ISSN (format digital): 2013-1720
Descripció física: 62 p. : il·l. ; 28 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 32 : juny 2023
(PDF) 31 : desembre 2022
(PDF) 30 : Juny 2022
(PDF) 29 : 2021
(PDF) 28 : 2021
(PDF) 27 : desembre 2020
(PDF) 26 : juny 2020
(PDF) 25 : 2019
(PDF) Número 24 : juny 2018
(PDF) Número 23 : 2017
(PDF) 22 : 2016
(PDF) 21 : 2015
(PDF) Número 20 : 2015
(PDF) Número 19 : 2014
(PDF) Número 18 : 2014
(PDF) Número 17 : 2014
(PDF) Número 16 : 2013
(PDF) Número 15 : 2013
(PDF) 14 : 2013
(PDF) 13 : 2012
(PDF) 12 : 2012
(PDF) 11 : 2012
(PDF) 10 : 2011
(PDF) 9 : 2011
(PDF) 8 : 2011
(PDF) 7 : 2010
(PDF) 6 : 2010
(PDF) 5 : 2010
(PDF) 4 : 2009
(PDF) 3 : 2009
(PDF) 2 : 2009
(PDF) 1 : 2008
Editorial
Monografia / Actualització de continguts
What has ECRICE 2016 brought to chemistry education researchers and the education community?
Guitart i Mas, Fina
;
Bo, Carles
Mots clau: Educació química, recerca educativa, congrés europeu, ECRICE 2016.
Keywords: Chemical education, educational research, European conference, ECRICE 2016.
DOI:
10.2436/20.2003.02.168
P. 4-8
Monografia / Història i naturalesa de la química
Learning science through a historical approach
Mamlok-Naaman, Rachel
Mots clau: Naturalesa de la ciència, enfocament històric, aspectes de la ciència, tecnologia i societat.
Keywords: Nature of science, historical approach, aspects of science, technology and society.
DOI:
10.2436/20.2003.02.169
P. 9-14
Monografia / Estratègies didàctiques
Inquiry and its assessment: lessons learnt from research and practice
Finlayson, Odilla E.
Mots clau: Avaluació, educació científica basada en la indagació, habilitats d’ocupabilitat.
Keywords: Assessment, inquiry-based science education, employability skills.
DOI:
10.2436/20.2003.02.170
P. 15-23
Monografia / Currículum, projectes i unitats
Evidence-based approaches to curriculum reform ad assessment
Cooper, Melanie M.
Mots clau: Transformació curricular, avaluació, investigació en educació química, tecnologia instructiva, pràctiques científiques.
Keywords: Curriculum transformation, assessment, chemistry education research, instructional technology, scientific practices.
DOI:
10.2436/20.2003.02.171
P. 24-31
Monografia / Química en context
Making the learning of chemistry more relevant for students
Eilks, Ingo
;
Stuckey, Marc
Mots clau: Alfabetització científica, rellevància, aprenentatge basat en el context, controvèrsies sociocientífiques, dopatge, tatuatge.
Keywords: Scientific literacy, relevance, context-based learning, socio-scientific issues, doping, tattooing.
DOI:
10.2436/20.2003.02.172
P. 32-39
The use of authentic practices as a leading principle for the design of chemistry curricula
Bulte, Astrid
;
Prins, Gjalt
;
Meijer, Marijn
;
Pilot, Albert
;
Sevian, Hannah
Mots clau: Pràctiques autèntiques, context, procés de recerca basat en el disseny, unitats didàctiques exemplars.
Keywords: Authentic practices, context, design-based research procedure, exemplary curriculum units.
DOI:
10.2436/20.2003.02.173
P. 40-46
Monografia / Divulgació de la química
Informal chemistry education: a missed opportunity?
Hayes, Sarah
Mots clau: Divulgació, compromís públic, educació informal, educació no formal.
Keywords: Outreach, public engagement, informal education, non-formal education
DOI:
10.2436/20.2003.02.174
P. 47-53
Monografia / Noves tecnologies
Studying student chemistry skills using browser-based tools and eye-tracking hardware
Pienta, Norbert J.
;
Tang, Hui
Mots clau: Resolució de problemes, resolució de problemes de paraules, representació d’estructures de Lewis, eines basades en
un navegador, seguiment ocular.
Keywords: Student problem solving, solving word problems, drawing Lewis structures, browser-based tools, eye tracking.
DOI:
10.2436/20.2003.02.175
P. 54-62