|
|
Articles
WhatsApp com a eina d'informació política. Pràctiques desiguals entre homes i dones en l'espai digital
Sánchez Meza, Metzeri
; Besalú Casademont, Reinald
; Pont i Sorribes, Carles
Mots clau: bretxa digital, perspectiva de gènere, entorn digital, WhatsApp, informació política,
credibilitat, Espanya.
Keywords: digital divide, gender perspective, digital environment, WhatsApp, political information,
credibility, Spain.
Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital en los medios de servicio público europeos
Crusafon i Baqués, Carmina
; González Saavedra, Carlos
; Murciano Martínez, Marcial
Mots clau: mitjans de servei públic, xarxes socials, polítiques de comunicació, aplicacions mòbils,
transformació digital, accés i participació.
Palabras clave: medios de servicio público, redes sociales, políticas de comunicación, aplicaciones
Catalunya, pionera de la ciència acadèmica publicitària a Espanya
Costa i Fernández, Lluís
; Vidal, Adrià
Mots clau: publicitat, comunicació de massa, educació, premsa, psicologia.
Keywords: advertising, mass communication, education, press, psychology.
Nuevas narrativas publicitarias televisivas: la interactividad y la métrica en HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
; Polo López, Marc
; Vilajoana Alejandre, Sandra
; Miotto, Giorgia
Mots clau: televisió, HbbTV, publicitat, audiència, Internet, interactivitat.
Keywords: television, HbbTV, advertising, audience, Internet, interactivity.
Palabras clave: televisión, HbbTV, publicidad, audiencia, internet, interactividad.
Impacto de los servicios over-the-top en la generación de comunidades de gustos y nichos globales: Netflix com estudio de caso
Neira Borrajo, Elena
; Clares Gavilán, Judith
; Sánchez-Navarro, Jordi
Mots clau: de lliure transmissió, televisió per Internet, dades massives, intel·ligència empresarial,
originals de Netflix, SVOD, comunitats de gustos.
Keywords: over-the-top, Internet TV, big data, business intelligence, Netflix originals, SVOD, taste
communities.
Palabras clave: de libre transmisión, televisión por internet, datos masivos, inteligencia empresarial,
originales de Netflix, SVOD, comunidades de gustos.
La adaptación digital de la radio y sus nuevos espacios publicitarios: el caso de Audiobranded
Breva Franch, Eva
; Lupión Robles, Mario
Mots clau: ràdio digital, formats, publicitat, podcasts, Internet, transformació.
Keywords: digital radio, formats, advertising, podcasts, Internet, transformation.
Palabras clave: radio digital, formatos, publicidad, pódcast, internet, transformación.
Novetats bibliogràfiques
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|