|
|
Articles
Frames i temàtiques predominants durant la cobertura informativa internacional de la revolució tunisiana
Meseguer-Mañá, David
; Pont i Sorribes, Carles
Mots clau: Tunísia, revolució, cobertura mediàtica, framing, tematització, Al Jazeera English.
Keywords: Tunisia, uprising, news media coverage, framing, topics, Al Jazeera English.
DOI:
10.2436/20.3008.01.200
|
P. 9-27
|
Reflexión feminista y abyección social desde la interpretación: el caso de Shelley Duvall y Sissy Spacek en 3 Women (Altman, 1977)
Cancela, Nuria
; Sánchez Manzano, Míriam
Mots clau: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abjecció, reflexió feminista.
Keywords: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abjection, feminist reflection.
Palabras clave: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abyección, reflexión feminista.
DOI:
10.2436/20.3008.01.201
|
P. 29-52
|
Othering in the times of coronavirus? Analysis of the coverage of a major health crisis by the China correspondent of El País and ABC
Calatayud Vaello, Adrià
Mots clau: coronavirus, Covid-19, corresponsals estrangers, comunicació intercultural, quadrat ideològic,
línies narratives.
Keywords: coronavirus, Covid-19, foreign correspondents, intercultural communication, ideological
square, story lines.
DOI:
10.2436/20.3008.01.202
|
P. 53-79
|
Josep Maria Planes, un referent per aprendre periodisme
Serrat, Jordi
Mots clau: periodisme d’investigació, innovació docent, Any Planes, història del periodisme,
Catalunya, periodisme social.
Keywords: investigative journalism, teaching innovation, history of journalism, Catalonia, social
journalism.
DOI:
10.2436/20.3008.01.203
|
P. 81-98
|
Creació i gestió de la marca À Punt. Limitacions i reptes de la comunicació corporativa dels nous mitjans públics valencians
Martínez-Muñoz, Beatriz
; Soler Campillo, Maria
; Marzal-Felici, Javier
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio
i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and
television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos,
radio y televisión de proximidad.
DOI:
10.2436/20.3008.01.204
|
P. 99-124
|
Creación y gestión de la marca À Punt. Limitaciones y retos de la comunicación corporativa de los nuevos medios públicos valencianos
Martínez-Muñoz, Beatriz
; Soler Campillo, Maria
; Marzal-Felici, Javier
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio
i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and
television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos,
radio y televisión de proximidad.
DOI:
10.2436/20.3008.01.205
|
P. 125-150
|
À Punt brand creation and management. Limitations and challenges for corporate communication in the new Valencian public media
Martínez-Muñoz, Beatriz
; Soler Campillo, Maria
; Marzal-Felici, Javier
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio
i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and
television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos,
radio y televisión de proximidad.
DOI:
10.2436/20.3008.01.206
|
P. 151-176
|
[Altres]
Revisors del període 2019-2020
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|