Portal de publicacions 
  
 
		
		
		
							
				
					
						
							
								
									
									
									
										
											
												 
											
											
											
											
												Referència:  67442
											
												
										
 
									 
									
										
										 
								 
								
								
								
									
										
											Volum:  20 : 2021 
										
										
											Data d´edició:  2021
											
											 
										
										
											ISSN (format paper):  1695-5641  
										
										
											ISSN (format digital):  2013-9594        
										
										
										
										
											Descripció física:  109 p. 
										
										
											Editorial:  IEC 
										
										 
									 								
								 
								
									
										
									 
								 
								
									
										
											Altres números: 
											(PDF) 28 : 2025 
(PDF) 27 : 2025 
(PDF) 26 : 2024 
(PDF) 25 : 2024 
(PDF) 24 : 2023 
(PDF) 23 : 2023 
(PDF) 22 : 2022 
(PDF) 21 : 2022 
(PDF) 20 : 2021 
(PDF) 19 : 2021 
(PDF) 18 : desembre de 2020 
(PDF) 17 : maig de 2020 
(PDF) 16 : novembre de 2019 
(PDF) 15 : maig de 2019 
(PDF) 14 : novembre 2018 
(PDF) 13 : maig 2018 
(PDF) 12 : 2017 
(PDF) 11 : 2017 
(PDF) 10 : 2016 
(PDF) 9 : 2015 
(PDF) 8 : 2011-2014 
(PDF) 7 : 2009-2010 
(PDF) 6 (2007-2008) 
(PDF) 5 (2006) 
(PDF) 4 (2005) 
(PDF) 3 (2004) 
(PDF) 2 (2003) 
(PDF) 1 (2002)  
										
										
									 								
								 
							
						 
					 
					
						
							 
						 
					 
					
						
							
								
									 
										
											
												
												
													
													
														
															Obra digital
														 														
													
											    
												
												
											
											
											
										 
												
									  
									 
										 
									  
									 
										
										
										
										
										
													Editorial 
												
											
											
															
												
											
											
														Articles de recerca 
											
																										
														Intervenció basada en 
mindfulness  per a la millora de les conductes problemàtiques en l'alumnat amb necessitats especials
														
														
														
																												
															
															
Camps Fernández, Marisol  
															
															 ; 
 Sandín Esteban, M. Paz  
															
															 ; 
 Amutio Careaga, Alberto  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Mindfulness, alumnat amb necessitats educatives especials, conductes no
coŀlaboradores, agressivitat, conductes problema, inclusió social.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Mindfulness, students with special educational needs, non-collaborative
behaviors, aggressiveness, problem behaviors, social inclusion.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.162
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 3-25
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													 			
												
											
											
																										
														Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de 
mindfulness 
														
														
														
																												
															
															López Secanell, Irene  
															
															 ; 
 Méndez Cabrera, Jeroni  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Atenció plena, consciència, educació, mindfulness, formació docent, educació secundària.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Mindfulness, awareness, education, teacher training, secondary education.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.163
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 26-40
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													 			
												
											
											
																										
														La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educactiu
														
														
														
														
														
															
															Pladevall Vilavendrell, Judit  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Cultura escolar, innovació educativa, cultura organitzacional, cultura del canvi,
canvi educatiu, Programa Escola Nova 21.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  School culture, educational innovation, organizational culture, culture of
change, educational change, New School 21 programme.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.164
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 41-56
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													 			
												
											
											
																										
														Beneficis de la musicoteràpia en alumnes amb TDAH. Una revisió bibliogràfica
														
														
														
														
														
															
															Marín Suelves, Diana  
															
															 ; 
 Cortés Garrido, Claudia  
															
															 ; 
 Tornero Cabedo, Alba  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  TDAH, musicoteràpia, intervenció, escola, enfocament multimodal, educació.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  ADHD, music therapy, intervention, school, multimodal approach, education.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.165
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 57-77
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													 			
												
											
											
														Articles d'experiències 
											
																										
														Taller de Meditació i Literatura (TAMELIT), aplicació d'un programa de 
mindfullness  en l'educació universitària
														
														
														
																												
															
															
Vives Piñas, Arnau  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Atenció plena, mindfulness, literatura, educació universitària, meditació, comprensió lectora.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Mindfulness, literature, university education, meditation, awareness, reading comprehension.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.166
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 78-92
														
														 
														
																												
														 
														
														
														
														
														
													 			
												
											
											
																										
														Canviar el pati per transformar l'educació. El cas de l'escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
														
														
														
														
														
															
															Montero Plaza, Iolanda  
															
															 ; 
 Tahull Fort, Joan  
															
															 ; 
 Berga Sese, Èric  
															
														
														
															
														
															
														
														
														
														
														
														
														Mots clau:  Pati, educació primària, innovació educativa, creativitat, xarxa, família.
														
														
														
														
														
														
Keywords:  Playground, elementary education, educational innovation, creativity, network, family.
														
														
														
														
														
														
														
														
														
															
																 
																DOI:  
																	10.2436/20.3007.01.167
															 
														 
														
														
														
														
														
														 
														P. 93-109