|
|
Articles
La polarización en la información local sobre la Unión Europea: un estudio transnacional
Rivas-de-Roca, Rubén
Mots clau: polarització, mitjans locals, premsa de proximitat, periodisme transnacional, informació
europea, Unió Europea.
Palabras clave: polarización, medios locales, prensa de proximidad, periodismo transnacional,
información europea, Unión Europea.
La creació d'una audiència inexistent. La ràdio de la normalitat lingüística a Catalunya
Espinosa i Mirabet, Sílvia
; Martí i Martí, Josep Maria
Mots clau: ràdio en català, ràdio pública, nova audiència, Catalunya Ràdio, Ràdio 4, català
radiofònic.
Keywords: Catalan-language radio, public radio, new audience, Catalunya Ràdio, Ràdio 4,
radiophonic Catalan.
Blockchain: la recomposición de enlaces entre periodismo y audiencia
Callejo, Javier
; Fernández, Covadonga
Mots clau: blockchain, atenció, periodisme, lògica reactiva, lògica comunitària, audiència.
Keywords: blockchain, attention, journalism, reactive logic, community logic, audience.
Palabras clave: blockchain, atención, periodismo, lógica reactiva, lógica comunitaria, audiencia.
El cas del ciclisme professional de carretera: la globalització i el paper de les parts interessades en les lligues semitancades
Badia Perea, Jordi
Mots clau: UCI WorldTour, esports, ciclisme professional de carretera, globalització, lligues
semitancades, Tour de França.
Keywords: UCI WorldTour, sports, professional road cycling, globalization, semi-closed leagues, Tour
de France.
Administració, sobirania i lluita contra la injustícia: identificació i anàlisi dels marcs de discurs de l'independentisme modern
Alsina Leal, Adrià
Mots clau: anàlisi de discurs, marcs, establiment d’agenda, lingüística cognitiva, independentisme català, comunicació política.
Keywords: discourse analysis, frames, agenda-setting, cognitive linguistics, Catalan secessionism,
political communication.
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|