Obra digital
|
|
Editorial
Articles de recerca
Challenges of the accelerated implementation of on-line learning in higher education in Paraguay
Jara Ocampos, Angela Monserrat
; Fuertes-Alpiste, Marc
; Rubio Hurtado, María José
Mots clau: Ensenyament a distància d’emergència, aprenentatge en línia, disseny pedagògic, competències digitals.
Keywords: Emergency remote teaching, on-line learning, pedagogical design, digital skills.
Interpretant les paraules de mestres rurals extremenyes des de la perspectiva d'una futura mestra
López Lechuga, Iris
; Casals, Albert
Mots clau: Escola rural, escola urbana, formació de mestres, Extremadura.
Keywords: Rural school, urban school, teacher training, Extremadura.
Articles d'experiències
Una ciutat Intel·ligent per a un món més sostenible: transformació educativa
Fuente Castelló, Rosa Maria de la
Mots clau: Equitat de gènere, STEM-STEAM, ciutat inteŀligent, Internet de les coses (IoT), pensament computacional, objectius de desenvolupament sostenible (ODS).
Keywords: Gender equity, STEM-STEAM, smart city, Internet of Things (IoT), computational thinking, SDGs.
Reconèixer la diversitat per a la millora de l'accés digital. Fonaments i accions del Laboratori d'Innovació Social Digital
Beneyto Seoane, Mar
; Simó Gil, Núria
; Bosch Geli, Carles
; Reig Bolaño, Ramon
Mots clau: Desigualtat social, tecnologia de l’educació, educació social, educació informal, igualtat d’oportunitats.
Keywords: Social inequality, educational technology, community education, informal education, equal opportunity.
Mapping, un projecte STEAM inclusiu i transversal a segon d'ESO
González Aragonès, Laia
; Vila, Mercè
; Vilardebò Miró, Martí
Mots clau: Magnet, STEAM, treball per projectes, mapping, Scratch, treball cooperatiu.
Keywords: Magnet, STEAM, project work, mapping, Scratch, cooperative work.
El Pla d'Autonomia: obrint espais cap a l'emancipació de l'alumnat
Llorente Gutiérrez, Isabel
; Blanco Mateo, Rosa
; Carrió Roldán, Victòria
; Domènech-Casal, Jordi
Mots clau: Autogestió, autoregulació, planificació, autonomia, plans de centre.
Keywords: Self-management, self-regulation, planning, autonomy, school plans.
Jo també soc una superstar. Una proposta didàctica adreçada a l'alumnat de primer d'ESO per a treballar la composició i la interpretació musical no sexista
Carmona López, Guillermo
|
|