|
|
Articles
Del postfeminisme al feminisme neoliberal i popular a través dels continguts compartits per les influencers de TikTok i Instagram entre 2017 i 2021
Castellví Lloveras, Maria
Mots clau: TikTok, Instagram, postfeminisme, neoliberalisme, influencers, xarxes socials.
Keywords: TikTok, Instagram, postfeminism, neoliberalism, influencers, social media.
Els fets d'octubre de 2017 a Catalunya, a Instagram. Enquadrament i motius visuals durant el període
Garriga Sagalés, Laura
Mots clau: Instagram, comunicació política, enquadrament, 1-O, octubre de 2017, motius visuals,
narratives.
Keywords: Instagram, political communication, framing, 1-O, October 2017, visual motifs, narratives.
Guerra y uso político del vídeo en Instagram: la estrategia del presidente Zelenski en el conflicto Ucrania-Rusia
Plazas Olmedo, Maite
; López Rabadán, Pablo
Mots clau: comunicació política, xarxes socials, vídeo, Instagram, espectacularització, Zelenski.
Keywords: political communication, social networks, video, Instagram, spectacularization,
Zelensky.
Palabras clave: comunicación política, redes sociales, vídeo, Instagram, espectacularización, Zelenski.
La gestió de la comunicació a les universitats catalanes. Una anàlisi des de la perspectiva de les relacions públiques
Compte Pujol, Marc
; Feixas Sibila, Cristina
; Cuenca Fontbona, Joan
Mots clau: comunicació corporativa, departaments de comunicació, direcció estratègica, funció
comunicativa, relacions públiques, universitats catalanes.
Keywords: corporate communication, communication departments, strategic direction,
communicative function, public relations, Catalan universities.
Evolució de les audiències de la televisió de proximitat: el cas de La Xarxa abans i després de la pandèmia
Micó, Josep Lluís
; Sabaté Salazar, Joan
; Sabaté Gauxachs, Alba
; Israel Turín, Verónica
Mots clau: televisors connectats, audiències locals, mesurament d’audiències, HbbTV, La Xarxa,
covid-19.
Keywords: connected TVs, local audiences, audience measurement, HbbTV, La Xarxa, COVID-19.
El papel de las herramientas audiovisuales en los comunes educativos
Palacios, José Maria
; Páez de la Torre, Sonia
; Arciniega Cáceres, Mittzy
; Figueras Maz, Mònica
Mots clau: comuns educatius, empoderament, inclusió social, joventut, metodologia audiovisual,
recerca acció.
Keywords: educational commons, empowerment, social inclusion, youth, audiovisual methodology,
investigation-action.
Telephone communication with patients' relatives: A meta-synthesis
Ayora, Ara
; Nogueras, Carme
Mots clau: comunicació centrada en el pacient, telemedicina, relacions professional-família,
comunicació telefònica, medicina centrada en el pacient, costos ocults.
Keywords: patient-centred communication, telehealth, healthcare professional-family relations,
telephone communication, patient-centred care, hidden costs
Article convidat
Cinquanta anys d' Ideología y análisis en medios de comunicación, obra pionera de Josep Maria Casasús
Costa, Pere Oriol
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|