Portal de publicacions
cataleg⊂ModuleName=
Referència: 71103
Volum: 24 : 2023
Data d´edició: 2023
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 117 p.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 26 : 2024
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Articles de recerca
Les plataformes digitals a l'educació primària de Catalunya: una qüestió d'ètica
González Mingot, Sandra M.
;
Marín Juarros, Victoria I.
Mots clau: Plataformes digitals, tecnologies digitals, dades, digitalització, reptes.
Keywords: Platformisation, digital technologies, datification, digitalisation, challenges.
DOI:
10.2436/20.3007.01.193
P. 4-16
Acollida, comunicació i participació de les famílies d'origen estranger: llums i ombres de la relació família-escola
Macià Bordalba, Mònica
Mots clau: Relació família-escola, famílies d’origen estranger, inclusió, participació, punts dèbils,
estratègies de millora.
Keywords: Family-school relationship, families of foreign origin, inclusion, participation, weak
points, improvement strategies.
DOI:
10.2436/20.3007.01.194
P. 17-36
L'aprenentatge a l'aire lliure en educació infantil i primària a Catalunya
Mayoral Ambròs, Núria
;
Ambrós-Pallarés, Alba
Mots clau: Aprenentatge a l’aire lliure, escola bosc, natura, rol docent, joc lliure
Keywords: Outdoor learning, Forest School, nature, teacher’s role, free play.
DOI:
10.2436/20.3007.01.195
P. 37-54
Els seminaris de pràctica reflexiva com a estratègia metodològica per al desenvolupament de competències professionals al grau de pedagogia
Méndez Ulrich, Jorge Luís
;
Rajadell Puiggròs, Núria
;
Duprat San Martín, Maria Fernanda
Mots clau: Pràcticum, pràctiques externes, pedagogia, pràctica reflexiva, competències.
Keywords: Practicum, external internships, Pedagogy, Reflective Practice, skills.
DOI:
10.2436/20.3007.01.196
P. 55-68
Collaborative work as a proposal for ongoing training of 3rd cycle teachers in Paraguay
Benítez Notario, Gamaliel
Mots clau: Formació docent, formació permanent docent, treball col·laboratiu, educació
secundària, treball docent.
Keywords: Teacher training, ongoing teacher training, collaborative work, secondary education, the
job of teaching.
DOI:
10.2436/20.3007.01.197
P. 69-86
Articles d'experiències
Observació, discerniment i acció en una ecopedagogia per a l'Antropocè
Mallart i Navarra, Joan
;
Mallart Solaz, Albert
Mots clau: Ecopedagogia, ecoformació, educació ambiental, educació per a la sostenibilitat,
educació per a la ciutadania mundial, decreixement.
Keywords: Ecopedagogy, ecotraining, environmental education, sustainability education, world
citizenship education, degrowth.
DOI:
10.2436/20.3007.01.198
P. 87-101
Tallers educatius terapèutics. Resposta per a una educació més inclusiva
Argemí-Baldich, Rafel
Mots clau: Tallers, inclusió, benestar subjectiu, competència social, Sloyd, adolescents.
Keywords: Workshop, inclusion, subjective well-being, social competence, Sloyd, adolescents.
DOI:
10.2436/20.3007.01.199
P. 102-117