Obra digital
|
|
Editorial
Articles de recerca
Stories that Move with Pedagogy students at the University of Barcelona: Experience and research regarding self-education, coeducation and alter-education
Aneas Álvarez, Assumpta
; Lorenzo Ramírez, Núria
; Ferré Tobaruela, Mònica
; Aroca Seró, Anna
Mots clau: Ecopedagogia, empatia, equitat, justícia, activisme, tolerància, ciutadania.
Keywords: Ecopedagogy, empathy, equity, justice, activism, tolerance, citizenship.
We talk about our experience on discrimination with Stories that Move. An ecopedagogical experience in China
Yang, Moxuan
Mots clau: Aprenentatge d’idiomes, ecopedagogia, aprenentatge mixt, prejudici i discriminació.
Keywords: Language learning, ecopedagogy, blended learning, prejudice and discrimination.
"Youth for future": Qualitative survey of Italian youth and the environment. Tools for an ecopedagogy
Mazza, Stefano
Mots clau: Transdisciplinarietat, joventut i medi ambient, infoesfera, bretxa de coneixement,
anàlisi lingüística.
Keywords: Transdisciplinarity, youth and environment, infosphere, knowledge gap, language analysis.
La importància de la vinculació de la naturalesa en la creativitat infantil: una exploració a través del joc lliure, la motricitat i l'educació estètica
Girbau Farrés, Anna
Mots clau: Natura, creativitat, motricitat, joc lliure, educació estètica.
Keywords: Nature, creativity, motricity, free play, aesthetic education.
Actitud i compromís del professorat de formació viària per a la mobilitat segura al llarg de la vida
Tello Sánchez, José
Mots clau: Educació viària, canvi d’actitud, formació de formadors, prevenció d’accidents, mobilitat segura.
Keywords: Road safety education, changing attitudes, trainer training, accident prevention, safe mobility.
Alumnast amb transtorn de l'espectre autista (TEA) a les Illes Balears
Sánchez Llull, David
; Sáez Font, Maria Isabel
Mots clau: Trastorn de l’espectre autista, TEA, Illes Balears, protocol, pautes educatives.
Keywords: Autism spectrum disorder, ASD, Balearic Islands, protocol, educational guidelines.
|
|