Portal de publicacions
cataleg⊂ModuleName=
Referència: 72142
Volum: 41 (1) : maig 2024
Data d´edició: 2024
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 171 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
Comunicació efectiva de la ciència i plans de comunicació: estudi de cas
Campos, Alejandra
;
Pedraza Jiménez, Rafael
;
Codina, Lluís
Mots clau: comunicació de la ciència, responsabilitat social, projectes competitius, projectes
europeus, plans de comunicació, fons públics.
Keywords: science communication, social responsibility, competitive projects, European projects,
communication plans, public funds.
DOI:
10.2436/20.3008.01.239
P. 9-31
Percepción y expectativas de los profesionales de la comunicación antes y después de la pandemia de la COVID-19
Medina Cambron, Alfons
;
Sintes Olivella, Marçal
;
Busquet i Duran, Jordi
Mots clau: professionals de la comunicació, competència, perfils professionals, percepció,
ocupació, transformació digital.
Keywords: communication professionals, competence, professional profiles, perception,
employment, digital transformation.
Palabras clave: profesionales de la comunicación, competencia, perfiles profesionales,
percepción, ocupación, transformación digital.
DOI:
10.2436/20.3008.01.240
P. 33-54
La construcció social del relat a Instagram: una anàlisi sociològica de l'autorepresentació digital als Països Catalans
Torres Palomares, Joan
Mots clau: subjectivitats, Instagram, discursos, autorepresentació, anàlisi fotogràfica, mediacions tecnològiques.
Keywords: subjectivities, Instagram, discourses, self-representation, photographic analysis, technological mediations.
DOI:
10.2436/20.3008.01.241
P. 55-85
Minorías en el cine español del siglo XXI. Observaciones a partir de un análisis de contenido de personajes
Marcos Ramos, María
;
Blanco Herrero, David
;
Martín García, Teresa
Mots clau: cinema espanyol, minories, representació, immigrants, LGTBIQ, diversitat.
Keywords: Spanish cinema, minorities, representation, immigrants, LGBTIQ, diversity.
Palabras clave: cine español, minorías, representación, inmigrantes, LGTBIQ, diversidad.
DOI:
10.2436/20.3008.01.242
P. 87-113
Comunicant a partir de la
publicity
Espinosa i Mirabet, Sílvia
;
Puntí Brun, Mònica
Mots clau: publicity , campanya de relacions públiques, visibilitat, reputació, projecte de recerca
sobre càncer, cost d’efectivitat.
Keywords: publicity, public relations campaign, visibility, reputation, cancer research project,
cost-effectiveness.
DOI:
10.2436/20.3008.01.243
P. 115-133
Gènesi i evolució dels
escriptors mediàtics a Catalunya
Duró, Toni
Mots clau: escriptors mediàtics, autors mediàtics, celebritats literàries, societat hipermoderna,
sistema literari català, Sant Jordi.
Keywords: mediagenic writers, mediagenic authors, literary celebrities, hypermodern society,
Catalan literary system, Sant Jordi Day.
DOI:
10.2436/20.3008.01.244
P. 135-159
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació