IEC Portal de publicacions cataleg⊂ModuleName=


Referència: 72142
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Volum: 41 (1) : maig 2024
Data d´edició: 2024
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 171 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

Comunicació efectiva de la ciència i plans de comunicació: estudi de cas
Campos, Alejandra ; Pedraza Jiménez, Rafael ; Codina, Lluís
Matèries:   Comunicació en la ciència
Mots clau: comunicació de la ciència, responsabilitat social, projectes competitius, projectes europeus, plans de comunicació, fons públics.
Keywords: science communication, social responsibility, competitive projects, European projects, communication plans, public funds.

P. 9-31
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Percepción y expectativas de los profesionales de la comunicación antes y después de la pandemia de la COVID-19
Medina Cambron, Alfons ; Sintes Olivella, Marçal ; Busquet i Duran, Jordi
Matèries:   Instagram (Recurs electrònic)
Subjectivitat
Autopresentació
Mots clau: professionals de la comunicació, competència, perfils professionals, percepció, ocupació, transformació digital.
Keywords: communication professionals, competence, professional profiles, perception, employment, digital transformation.
Palabras clave: profesionales de la comunicación, competencia, perfiles profesionales, percepción, ocupación, transformación digital.

P. 33-54
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

La construcció social del relat a Instagram: una anàlisi sociològica de l'autorepresentació digital als Països Catalans
Torres Palomares, Joan
Matèries:   Autopresentació
Instagram (Recurs electrònic)
Mots clau: subjectivitats, Instagram, discursos, autorepresentació, anàlisi fotogràfica, mediacions tecnològiques.
Keywords: subjectivities, Instagram, discourses, self-representation, photographic analysis, technological mediations.

P. 55-85
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Minorías en el cine español del siglo XXI. Observaciones a partir de un análisis de contenido de personajes
Marcos Ramos, María ; Blanco Herrero, David ; Martín García, Teresa
Matèries:   Cinematografia - Espanya - S. XXI
Lesbianes en la cinematografia
Gais en la cinematografia
Pluralisme cultural
Espanya - Emigració i immigració
Mots clau: cinema espanyol, minories, representació, immigrants, LGTBIQ, diversitat.
Keywords: Spanish cinema, minorities, representation, immigrants, LGBTIQ, diversity.
Palabras clave: cine español, minorías, representación, inmigrantes, LGTBIQ, diversidad.

P. 87-113
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Comunicant a partir de la publicity
Espinosa i Mirabet, Sílvia ; Puntí Brun, Mònica
Matèries:   Publicitat
Relacions públiques
Càncer
Mots clau: publicity, campanya de relacions públiques, visibilitat, reputació, projecte de recerca sobre càncer, cost d’efectivitat.
Keywords: publicity, public relations campaign, visibility, reputation, cancer research project, cost-effectiveness.

P. 115-133
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Gènesi i evolució dels escriptors mediàtics a Catalunya
Duró, Toni
Matèries:   Literatura catalana
Escriptors catalans
Diada de Sant Jordi
Mots clau: escriptors mediàtics, autors mediàtics, celebritats literàries, societat hipermoderna, sistema literari català, Sant Jordi.
Keywords: mediagenic writers, mediagenic authors, literary celebrities, hypermodern society, Catalan literary system, Sant Jordi Day.

P. 135-159
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

[Altres]

Normes de presentació dels articles

P. 161-166
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 167-171
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària