|
|
Articles
Comunicació efectiva de la ciència i plans de comunicació: estudi de cas
Campos, Alejandra
; Pedraza Jiménez, Rafael
; Codina, Lluís
Mots clau: comunicació de la ciència, responsabilitat social, projectes competitius, projectes
europeus, plans de comunicació, fons públics.
Keywords: science communication, social responsibility, competitive projects, European projects,
communication plans, public funds.
Percepción y expectativas de los profesionales de la comunicación antes y después de la pandemia de la COVID-19
Medina Cambron, Alfons
; Sintes Olivella, Marçal
; Busquet i Duran, Jordi
Mots clau: professionals de la comunicació, competència, perfils professionals, percepció,
ocupació, transformació digital.
Keywords: communication professionals, competence, professional profiles, perception,
employment, digital transformation.
Palabras clave: profesionales de la comunicación, competencia, perfiles profesionales,
percepción, ocupación, transformación digital.
La construcció social del relat a Instagram: una anàlisi sociològica de l'autorepresentació digital als Països Catalans
Torres Palomares, Joan
Mots clau: subjectivitats, Instagram, discursos, autorepresentació, anàlisi fotogràfica, mediacions tecnològiques.
Keywords: subjectivities, Instagram, discourses, self-representation, photographic analysis, technological mediations.
Minorías en el cine español del siglo XXI. Observaciones a partir de un análisis de contenido de personajes
Marcos Ramos, María
; Blanco Herrero, David
; Martín García, Teresa
Mots clau: cinema espanyol, minories, representació, immigrants, LGTBIQ, diversitat.
Keywords: Spanish cinema, minorities, representation, immigrants, LGBTIQ, diversity.
Palabras clave: cine español, minorías, representación, inmigrantes, LGTBIQ, diversidad.
Comunicant a partir de la publicity
Espinosa i Mirabet, Sílvia
; Puntí Brun, Mònica
Mots clau: publicity, campanya de relacions públiques, visibilitat, reputació, projecte de recerca
sobre càncer, cost d’efectivitat.
Keywords: publicity, public relations campaign, visibility, reputation, cancer research project,
cost-effectiveness.
Gènesi i evolució dels escriptors mediàtics a Catalunya
Duró, Toni
Mots clau: escriptors mediàtics, autors mediàtics, celebritats literàries, societat hipermoderna,
sistema literari català, Sant Jordi.
Keywords: mediagenic writers, mediagenic authors, literary celebrities, hypermodern society,
Catalan literary system, Sant Jordi Day.
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|