Volum: 44 : juliol-desembre 2024 : Història de l'educació social en la segona meitat del segle XX: polítiques, institucions, entitats i educadors Data d´edició: 2024
ISSN (format paper): 1134-0258 ISSN (format digital): 2013-9632 Descripció física: 206 p. : il·l. ; 21 cm Editorial: IEC [coedició amb] : Universitat de les Illes Balears
Mots clau: educació social, pedagogia social, Espanya, història de l’educació,
universitat, educadors socials, professions educatives.
Keywords: Social Education, Social Pedagogy, Spain, History of Education,
University, social educators, educational professions.
Palabras clave: educación social, pedagogía social, España, historia de la educación,
universidad, educadores sociales, profesiones educativas.
Mots clau: discapacitat, educació, transició a la democràcia, associacions
Keywords: Disability, education, transition to Democracy, associations
Palabras clave: discapacidad, educación, transición a la democracia, asociaciones
La gestión del cambio en la formación de los profesionales de los servicios socioeducativos: desde el tardofranquismo al final de la transición democrática valenciana (1969-1986)
Bascuñán Cortés, Javier
Les Escoles Professionals Nostra Senyora de l'Esperança del Tribunal Tutelar de Menors de Barcelona: memòria, històries de vida i propostes de renovació pedagògica a la dècada dels setanta
Sánchez-Valverde Visus, Carlos
Mots clau: reformatori, laboratori psicotècnic, renovació, històries de vida,
memòria, educació social
Keywords: reformatory, psychotechnical laboratory, renewal, life stories, memoir,
social education
Palabras clave: reformatorio, laboratorio psicotécnico, renovación, historias de
vida, memoria, educación social