Portal de publicacions
nuld
Referència: 72802
Volum: 26 : 2024
Data d´edició: 2024
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 146 p.
Editorial: IEC [coedició amb] : Universitat de Barcelona
Altres números:
(PDF) 26 : 2024
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Editorial
DOI:
10.2436/20.3007.01.207
P. 1-3
Articles de recerca
Trust and connection in the artificial intelligence educational ecosystem: From algorithmism to algoritharism
Lorenzo i Galés, M. Neus
Mots clau: confiança, pràctica basada en l’evidència, EBP, educació basada en la pràctica, PIE, algorisme, algoritarisme, governança.
Keywords: Trust, evidence-based practice, EBP, practice-informed education, PIE, algorithmism, algoritharism, governance
DOI:
10.2436/20.3007.01.208
P. 4-37
Articles d'experiències
A case study in artificial intelligence-assisted qualitative analysis: The use of ChatGPT prompts with UNESCO texts
Sandín Esteban, María Paz
;
Sánchez Martí, Angelina
Mots clau: Anàlisi qualitativa, intel·ligència artificial, ChatGPT, prompts, UNESCO, educació.
Keywords: Qualitative analysis, artificial intelligence, ChatGPT, prompts, UNESCO, education.
DOI:
10.2436/20.3007.01.209
P. 38-63
The ARTificial revolution. Introducing generative artificial intelligence tools into artistic education
Torres Carceller, Andrés
Mots clau: Intel·ligència artificial, generador de continguts, creativitat, educació artística, pensament crític, tecnologia.
Keywords: Artificial intelligence, content generator, creativity, art education, critical thinking, technology.
DOI:
10.2436/20.3007.01.210
P. 64-81
Avantatges d'aplicar la robòtica i la intel·ligència artificial amb la càmera Smart AI Lens i la placa Micro:bit a primària
Fuente Castelló, Rosa Maria de la
Mots clau: Intel·ligència artificial (AI), robòtica, internet de les coses, pensament computacional, objectius de desenvolupament sostenible (ODS).
Keywords: AI, smart city, robotics, Internet of things, computational thinking, Sustainable Development Goals, SDGs.
DOI:
10.2436/20.3007.01.211
P. 82-101
The utilization of generative artificial intelligence in the professional development of teachers
Puente Muniz, Katia Cristian
;
Fagundes Vila, Caterine
Mots clau: Intel·ligència artificial generativa, ChatGPT, formació del professorat, pensament crític, habilitats argumentatives, ètica.
Keywords: Generative artificial intelligence, ChatGPT, teacher training, critical thinking, argumentative skills, ethics.
DOI:
10.2436/20.3007.01.212
P. 102-118
Tecnopedagogia en un món de màquines intel·ligents
Oliveras Ballús, Maria de Montserrat
Mots clau: Tecnopedagogia, dimensió biopsicosocial, flexibilitat cognitiva, reflexió, coneixement, creativitat, benestar.
Keywords: Technopedagogy, biopsychosocial dimension, cognitive flexibility, reflection, knowledge, creativity, well-being.
DOI:
10.2436/20.3007.01.213
P. 119-146