IEC Portal de publicacions null


Referència: 73603
Revista catalana de pedagogia [Recurs electrònic]



Enllaç: ISSUU

Volum: 27 : 2025
Data d´edició: 2025
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 132 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Editorial

Editorial
Mateo Andrés, Joan

DOI: 10.2436/20.3007.01.214

P. 1-3
Citació bibliogràfica Text completText complet

Articles de recerca

Fostering creativity, advanced technology, and personal growth : The impact of a magic-themed learning experience in primary education
Vercher Ribis, Elena
Matèries:   Pensament creatiu en els infants
Alfabetització digital - Catalunya
Intel·ligència emocional
Anglès - Ensenyament primari - Catalunya
Mots clau: Disseny 3D, pensament computacional, creativitat, competències digitals, intel·ligència emocional, anglès com a llengua estrangera, educació primària.
Keywords: 3D design, computational thinking, creativity, digital competences, emotional intelligence, English as a second language, primary education.

DOI: 10.2436/20.3007.01.215

P. 4-35
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La cançó a l'aula: reflexió sobre la historicitat dels gèneres de cançó i propostes didàctiques
Monferrer Palmer, Aina ; Dolz, Joaquim
Matèries:   Música - Ensenyament - País Valencià
Nova Cançó
Mots clau: Cançó, ensenyament de llengües, música tradicional, Nova Cançó, rap, propostes didàctiques.
Keywords: Song, language teaching, traditional music, Nova Cançó artistic movement, rap, didactic proposals.

DOI: 10.2436/20.3007.01.216

P. 36-59
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La competència digital docent a Catalunya sota la mirada del professorat
González Mingot, Sandra M. ; Falceto Macarulla, Balbina
Matèries:   Alfabetització digital - Catalunya
Mestres - Formació
Mots clau: Competència digital docent, autopercepció docent, digitalització, educació catalana, nivells d’acreditació.
Keywords: Teachers’ digital competence, teachers’ self-perception, digitalization, education in Catalonia, accreditation levels.

DOI: 10.2436/20.3007.01.217

P. 60-81
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Articles d'experiències

La retroacció de ChatGPT, un exemple d'integració de la intel·ligència artificial generativa en la didàctica de l'anglès a la Universitat d'Andorra : un estudi experimental
Poussier Milhau, Carolina
Matèries:   Intel·ligència artificial - Aplicacions a l'educació
Anglès - Ensenyament universitari - Andorra
Universitat d'Andorra
Mots clau: Intel·ligència artificial generativa, aprenentatge autoregulat, aprenentatge de llengües, retroacció immediata, retroacció personalitzada.
Keywords: Generative artificial intelligence, self-regulated learning, language learning, immediate feedback, personalized feedback.

DOI: 10.2436/20.3007.01.218

P. 82-98
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Creació del sistema de registre d'avaluació única: anàlisi de sol·licituds a la Facultat d'Educació de la Universitat de Barcelona
Reguant Alvarez, Mercedes ; Martínez-Olmo, Francesc ; Quirós Domínguez, Carolina ; Folgueiras Bartomeu, Pilar ; Stier Piera, Nicole
Matèries:   Universitat de Barcelona. Facultat d'Educació - Avaluació
Mots clau: Avaluació, avaluació única, gestió, educació, motivació, qualitat, universitat.
Keywords: Evaluation, single assessment, management, education, motivation, quality, university.

DOI: 10.2436/20.3007.01.219

P. 99-114
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Aprendre a pensar com a investigador-docent-historiador a través del patrimoni local. Una experiència en el grau en educació primària
Roca Cabau, Guillem ; Gutiérrez-Ujaque, Daniel
Matèries:   Mestres - Formació
Mots clau: Educació superior, educació primària, pensament històric, formació inicial, competència ciutadana.
Keywords: Higher education, primary education, historical thinking, initial training, civic competence.

DOI: 10.2436/20.3007.01.220

P. 115-132
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària