Portal de publicacions
Referència: 63422
Volum: Núm. 17 : 2016-2017 : Nous mitjans: continguts i recepció
Data d´edició: 2019
ISSN (format paper): 1130-183X
ISSN (format digital): 2013-9985
Descripció física: 118 p. ; 24 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) Núm. 18 : Edició monogràfica : Aportacions internacionals (1989-1995)
(PDF) Núm. 17 : 2016-2017 : Nous mitjans: continguts i recepció
(PDF) Núm. 16 : 2014-2015 : Qualitat informativa i ètica periodística
(PDF) Núm. 15 : Objectivitat i rigor en la formació i la praxi periodístiques
(PDF) Núm. 14 : Comunicació de risc i crisi: nova recerca
(PDF) Núm. 13 : Nous reptes de l'ètica i de la deontologia
(PDF) Núm. 12 : L'evolució del disseny periodístic : estudi especial de les aportacions de Josep Escuder a la premsa catalana dels anys trenta del segle XX
(PDF) Núm. 11 : Aportacions a la història i a l'anàlisi del periodisme científic
(PDF) Núm. 10 : Noves recerques històriques i prospectives
(PDF) Núm. 9 : Nous enfocaments en l'estudi de l'actualitat
(PDF) Núm. 8 : Avenços en l'anàlisi de mitjans de comunicació
(PDF) Núm. 7 : Retòrica i argumentació en el periodisme actual.
(PDF) Núm. 6 : Estratègies en la composició dels textos periodístics
(PDF) Núm. 5 : Noves recerques i estudis sobre periodisme antic
(PDF) Núm. 4 : Pragmàtica i recepció del text periodístic
(PDF) Núm. 3 : La Primera tesi doctoral sobre periodisme: Leipzig 1690: número especial commemoratiu del III Centenari de l'obra de Tobias Peucer: text complet i estudi introductori
(PDF) Núm. 2 : Teoria i anàlisi dels esdeveniments periodístics
(PDF) Núm. 1 : Història i mètode crític dels textos periodístics
Presentació
Articles
Per què les xarxes socials revolucionen l'
agenda setting dels mitjans
Ayerdi, Koldobika Meso
;
Rivero Santamarina, Diana Rivero
;
Tous i Rovirosa, Anna
;
Larrondo Ureta, Ainara
Mots clau: audiència, agenda setting, xarxes socials, trending topics, diaris.
Keywords: audiences, agenda setting, social networks, trending topics, newspapers.
L'escassa rellevància de Twitter en la interacció amb l'audiència dels mitjans. Estudi comparatiu entre ciberdiaris catalans i belgues
Pérez-Soler, Susana
;
Micó, Josep Lluís
Mots clau: comunicació digital, periodisme, xarxes socials, rutines periodístiques, participació, rols professionals.
Keywords: digital communication, journalism, social networks, journalistic routines, participation, professional roles.
Percepción de los jóvenes universitarios sobre el pago por contenidos informativos en Internet
Segura Anaya, Ana
;
Marta Lazo, Carmen
;
Martínez Oliván, Natalia
Mots clau: Internet, consumo de información, prensa, modelo de negocio, pago por contenidos, jóvenes.
Keywords: Internet, information consumption, press, business model, payment for content, youth.
Patrones de consumo de medios en los universitarios de Madrid. Una prospectiva para el periodismo en la era de la convergencia
Legorburu Hortelano, José María
;
Sánchez Martínez, María
;
Ibar Alonso, Raquel
Keywords: digital journalism, Madrid university students, consumption patterns, media, media convergence.
Palabras clave: periodismo digital, estudiantes universitarios de Madrid, patrones de consumo, medios de comunicación, convergencia de medios.
Sabotajes virtuales y bloqueos informáticos como estrategias para las dinámicas de acción y la libertad de información
García Estévez, Noelia
Keywords: technological attacks, computer viruses, hackerism, freedom of information, activism.
Palabras clave: ataques tecnológicos, virus informáticos, hackerismo, libertad de información, activismo.
Ressenya
Nick Couldry i Andreas Hepp
The mediated construction of reality . Polity Press, 2016.
Pérez Altabe, Laura
[Altres]
Normes per a la presentació d'originals a
Periodística
Índex d'autors dels números publicats de
Periodística
Índex de números publicats de
Periodística