Portal de publicacions
Referència: 67442
Volum: 20 : 2021
Data d´edició: 2021
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 109 p.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 26 : 2024
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Articles de recerca
Intervenció basada en
mindfulness per a la millora de les conductes problemàtiques en l'alumnat amb necessitats especials
Camps Fernández, Marisol
;
Sandín Esteban, M. Paz
;
Amutio Careaga, Alberto
Mots clau: Mindfulness, alumnat amb necessitats educatives especials, conductes no
coŀlaboradores, agressivitat, conductes problema, inclusió social.
Keywords: Mindfulness, students with special educational needs, non-collaborative
behaviors, aggressiveness, problem behaviors, social inclusion.
DOI:
10.2436/20.3007.01.162
P. 3-25
Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de
mindfulness
López Secanell, Irene
;
Méndez Cabrera, Jeroni
Mots clau: Atenció plena, consciència, educació, mindfulness, formació docent, educació secundària.
Keywords: Mindfulness, awareness, education, teacher training, secondary education.
DOI:
10.2436/20.3007.01.163
P. 26-40
La cultura escolar en centres educatius d'educació primària que s'enfoquen cap al canvi educactiu
Pladevall Vilavendrell, Judit
Mots clau: Cultura escolar, innovació educativa, cultura organitzacional, cultura del canvi,
canvi educatiu, Programa Escola Nova 21.
Keywords: School culture, educational innovation, organizational culture, culture of
change, educational change, New School 21 programme.
DOI:
10.2436/20.3007.01.164
P. 41-56
Beneficis de la musicoteràpia en alumnes amb TDAH. Una revisió bibliogràfica
Marín Suelves, Diana
;
Cortés Garrido, Claudia
;
Tornero Cabedo, Alba
Mots clau: TDAH, musicoteràpia, intervenció, escola, enfocament multimodal, educació.
Keywords: ADHD, music therapy, intervention, school, multimodal approach, education.
DOI:
10.2436/20.3007.01.165
P. 57-77
Articles d'experiències
Taller de Meditació i Literatura (TAMELIT), aplicació d'un programa de
mindfullness en l'educació universitària
Vives Piñas, Arnau
Mots clau: Atenció plena, mindfulness, literatura, educació universitària, meditació, comprensió lectora.
Keywords: Mindfulness, literature, university education, meditation, awareness, reading comprehension.
DOI:
10.2436/20.3007.01.166
P. 78-92
Canviar el pati per transformar l'educació. El cas de l'escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
Montero Plaza, Iolanda
;
Tahull Fort, Joan
;
Berga Sese, Èric
Mots clau: Pati, educació primària, innovació educativa, creativitat, xarxa, família.
Keywords: Playground, elementary education, educational innovation, creativity, network, family.
DOI:
10.2436/20.3007.01.167
P. 93-109