Portal de publicacions
Referència: 69222
Volum: 22 : 2022
Data d´edició: 2022
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 115 p. : il·l.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Articles de recerca
Ètica en temps de pandèmia: un estudi exploratori dels valors, les actituds i els hàbits cívics de la ciutadania de Catalunya davant la crisi de la COVID-19
Buxarrais Estrada, Maria Rosa
;
Fontán de Bedout, Laura
;
Ortega González, Eric
;
Mellen i Vinagre, Teodor
Mots clau: Civisme, COVID-19, educació cívica, educació moral, valors cívics.
Keywords: Good citizenship, COVID-19, civic education, moral education, civic values.
DOI:
10.2436/20.3007.01.177
P. 3-15
The migration process of young migrants in Barcelona
Schmidlin Roccatagliata, Melissa
;
Beltrán Sánchez, Omaira
;
Freixa Niella, Montserrat
Mots clau: Joves migrants, procés migratori, raons i motivacions per a migrar, experiències
migratòries, joves migrants a Barcelona, processos d’acolliment.
Keywords: Young migrants, migration process, reasons and motivations for migration,
migration experiences, young migrants in Barcelona, fostering processes.
DOI:
10.2436/20.3007.01.178
P. 16-32
Model i instrument per a l'anàlisi de l'ètica organitzacional de l'escola
Colorado Ramírez, Sara
Mots clau: Autoavaluació institucional, direcció escolar, escola, ètica organitzacional,
moral, organització escolar.
Keywords: Institutional self-assessment, school governance, schools, organizational
ethics, morals, school organization.
DOI:
10.2436/20.3007.01.179
P. 33-53
La gestió del repertori lingüístic a la classe de tecnologia en anglès: aprenent contingut, llengua i valors
Martin Rubió, Xavier
Mots clau: CLIL, treball en grup, valors, nivell d’anglès.
Keywords: CLIL, group work, values, level of English.
DOI:
10.2436/20.3007.01.180
P. 54-70
Quan la controvèrsia entra a l'aula: factors per a la (des)polarització de grups
Barbeito, Cécile
Mots clau: Polarització, controvèrsia, diàleg, exogrup, seguretat, empatia.
Keywords: Polarization, controversy, dialogue, outgroup, safety, empathy
DOI:
10.2436/20.3007.01.181
P. 71-82
Articles d'experiències
Portafolis multimodal: un generador de reflexions des de la diversitat de llenguatges per a una documentació creativa de les pràctiques d'educació infantil
Torres Carceller, Andrés
;
Clemente Piélagos, Rosalía
;
Marin Cos, Estel
Mots clau: Pràcticum, portafolis, llenguatges artístics, hipermèdia, multimodal,
comunicació visual
Keywords: Practicum, portfolio, artistic languages, hypermedia, multimodal, visual
communication
DOI:
10.2436/20.3007.01.182
P. 83-97
Projecte Binomi: el compromís ètic d'una iniciativa neuropedagògica
Oliveras Ballús, Maria de Montserrat
Mots clau: Transdisciplinarietat, multidisciplinarietat, interdisciplinarietat,
neuropedagogia, psicopedagogia, tecnopedagogia.
Keywords: Transdisciplinarity, multidisciplinarity, interdisciplinarity, neuropedagogy,
psychopedagogy, technopedagogy.
DOI:
10.2436/20.3007.01.183
P. 98-115