Portal de publicacions
Referència: 70262
Volum: 40 (1) : maig 2023
Data d´edició: 2023
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 231 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
Del postfeminisme al feminisme neoliberal i popular a través dels continguts compartits per les
influencers de TikTok i Instagram entre 2017 i 2021
Castellví Lloveras, Maria
Mots clau: TikTok, Instagram, postfeminisme, neoliberalisme, influencers, xarxes socials.
Keywords: TikTok, Instagram, postfeminism, neoliberalism, influencers, social media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.225
P. 9-27
Els fets d'octubre de 2017 a Catalunya, a Instagram. Enquadrament i motius visuals durant el període
Garriga Sagalés, Laura
Mots clau: Instagram, comunicació política, enquadrament, 1-O, octubre de 2017, motius visuals,
narratives.
Keywords: Instagram, political communication, framing, 1-O, October 2017, visual motifs, narratives.
DOI:
10.2436/20.3008.01.226
P. 29-72
Guerra y uso político del vídeo en Instagram: la estrategia del presidente Zelenski en el conflicto Ucrania-Rusia
Plazas Olmedo, Maite
;
López Rabadán, Pablo
Mots clau: comunicació política, xarxes socials, vídeo, Instagram, espectacularització, Zelenski.
Keywords: political communication, social networks, video, Instagram, spectacularization,
Zelensky.
Palabras clave: comunicación política, redes sociales, vídeo, Instagram, espectacularización, Zelenski.
DOI:
10.2436/20.3008.01.227
P. 73-99
La gestió de la comunicació a les universitats catalanes. Una anàlisi des de la perspectiva de les relacions públiques
Compte Pujol, Marc
;
Feixas Sibila, Cristina
;
Cuenca Fontbona, Joan
Mots clau: comunicació corporativa, departaments de comunicació, direcció estratègica, funció
comunicativa, relacions públiques, universitats catalanes.
Keywords: corporate communication, communication departments, strategic direction,
communicative function, public relations, Catalan universities.
DOI:
10.2436/20.3008.01.228
P. 101-119
Evolució de les audiències de la televisió de proximitat: el cas de La Xarxa abans i després de la pandèmia
Micó, Josep Lluís
;
Sabaté Salazar, Joan
;
Sabaté Gauxachs, Alba
;
Israel Turín, Verónica
Mots clau: televisors connectats, audiències locals, mesurament d’audiències, HbbTV, La Xarxa,
covid-19.
Keywords: connected TVs, local audiences, audience measurement, HbbTV, La Xarxa, COVID-19.
DOI:
10.2436/20.3008.01.229
P. 121-164
El papel de las herramientas audiovisuales en los comunes educativos
Palacios, José Maria
;
Páez de la Torre, Sonia
;
Arciniega Cáceres, Mittzy
;
Figueras Maz, Mònica
Mots clau: comuns educatius, empoderament, inclusió social, joventut, metodologia audiovisual,
recerca acció.
Keywords: educational commons, empowerment, social inclusion, youth, audiovisual methodology,
investigation-action.
DOI:
10.2436/20.3008.01.230
P. 165-181
Telephone communication with patients' relatives: A meta-synthesis
Ayora, Ara
;
Nogueras, Carme
Mots clau: comunicació centrada en el pacient, telemedicina, relacions professional-família,
comunicació telefònica, medicina centrada en el pacient, costos ocults.
Keywords: patient-centred communication, telehealth, healthcare professional-family relations,
telephone communication, patient-centred care, hidden costs
DOI:
10.2436/20.3008.01.231
P. 183-207
Article convidat
Cinquanta anys d'
Ideología y análisis en medios de comunicación , obra pionera de Josep Maria Casasús
Costa, Pere Oriol
DOI:
10.2436/20.3008.01.232
P. 211-219
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació