IEC Portal de publicacions


Referència: 71242
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Enllaç: ISSUU
Volum: 40 (2) : novembre 2023
Data d´edició: 2023
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

La campanya del post-Procés. Comunicació política i comportament electoral a les eleccions al Parlament del 14 de febrer del 2021
Moragas Fernández, Carlota M. ; Besalú Casademont, Reinald
Matèries:   Comunicació en la política
Comunicació - Aspectes polítics

P. 9-12
Citació bibliogràfica Text completText complet

Les eleccions catalanes del 14-F de 2021: eleccions de canvi
Pallarés, Francesc
Matèries:   Catalunya. Parlament - Eleccions, 2021
Comunicació en la política
Mots clau: eleccions 14-F, Parlament, Catalunya, participació, context polític, candidatures.
Keywords: 14 February (14-F) elections, parliament, Catalonia, turnout, political context, electoral lists.

P. 13-32
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La diversificació de les estratègies comunicatives. Temes i metàfores en els espots electorals de la campanya del 14-F
Capdevila Gómez, Arantxa ; Moragas Fernández, Carlota M.
Matèries:   Catalunya. Parlament - Eleccions, 2021
Comunicació en la política
Mots clau: eleccions, campanya electoral, Catalunya, espots electorals, metàfora, persuasió.
Keywords: elections, electoral campaign, Catalonia, political advertising, metaphor, persuasion.

P. 33-57
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Les eleccions com a pugna. Anàlisi de les enquestes electorals als mitjans de comunicació durant la campanya dels comicis catalans del 2021
Cuartielles Saura, Roger ; Martí Danés, Aleix ; Besalú Casademont, Reinald
Matèries:   Catalunya. Parlament - Eleccions, 2021
Política en els mitjans de comunicació de massa
Mots clau: enquestes electorals, enquadrament (framing), mitjans de comunicació, periodisme digital, eleccions, Catalunya.
Keywords: electoral polls, framing, media, digital journalism, elections, Catalonia.

P. 59-91
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La dinàmica ecològica de la polarització política a Catalunya. Anàlisi de l'estructura en comunitats de xarxa de debat Twitter durant la campanya de els eleccions del 14-F
Guerrero-Solé, Frederic
Matèries:   Catalunya. Parlament - Eleccions, 2021
Twitter
Política en els mitjans de comunicació de massa
Mots clau: eleccions catalanes, Twitter, polarització, extrema dreta, ecologia, estructura de comunitats.
Keywords: Catalan elections, Twitter, polarization, extreme right, ecology, community structure.

P: 93-111
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La confrontació com a bandera. Anàlisi del discurs polític de Vox a les eleccions catalanes del 2021
Martí Danés, Aleix ; Antón Merino, Javier ; Tena Sanz, Eduardo
Matèries:   Catalunya. Parlament - Eleccions, 2021
Dreta (Ciències polítiques)
Sociologia electoral - Catalunya
Mots clau: Vox, Catalunya, eleccions, dreta radical, anàlisi de contingut, estudis electorals, anàlisi del discurs polític.
Keywords: Vox, Catalonia, elections, radical right, content analysis, electoral studies, political discourse analysis.

P. 113-139
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

[Altres]

Normes de presentació dels articles

P. 141-146
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
Matèries:   Societat Catalana de Comunicació - Publicacions

P. 147-151
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.