Portal de publicacions
> Botiga
|
Referència: 65902
|
|
33è Cicle de conferències : Recull 2017 : 450 anys de Monteverdi i 175 anys de l'anestèsia ; 11ns Debats de recerca : comportament i ment, la recerca en psicologia
Data d'edició: 2019
Descripció física: 295 p. : il·l. b/n ; 21 cm
Entitats:
Societat Andorrana de Ciències
ISBN: 978-99920-61-51-0
Editorial: Societat Andorrana de Ciències
Enllaç:
Societat Andorrana de Ciències
|
|
|
|
|
|
Recull de conferències 2017: 450 anys de Monteverdi i 175 anys de l'anestèsia
Cebrià Baraut i Obiols, un eminent historiador d'Andorra en la celebració del centenari del seu naixement
Marquès i Sala, Benigne
DOI:
10.2436/15.8060.18.6
Una breu ressenya entorn el madrigal en l'obra de Claudio Monteverdi
Sanz i Badenas, David
DOI:
10.2436/15.8060.18.8
L'arquitectura industrial i religiosa de Josep Danés a Andorra. Dos exemples d'arquitectura del granit
Puigvert i Solà, Joaquim M.
DOI:
10.2436/15.8060.18.9
El Enclau de Sant Jordi. Una colonia georgista en Andorra (1916-1938)
Martín Rodríguez, Manuel
DOI:
10.2436/15.8060.18.12
11ns Debats de recerca : comportament i ment, la recerca en psicologia
Conferència plenària: Els canvis que genera la teràpia psicològica al cervell
Deus i Yela, Joan
DOI:
10.2436/15.8060.18.16
La síndrome de Burnout en els docents. Factors de risc i de protecció
Montejo i Martín, Estela
DOI:
10.2436/15.8060.18.18
Com les interaccions entre iguals ajuden a la resolució de problemes matemàtics amb alumnes amb TDAH i sense
Colom i Torrens, Yolanda
DOI:
10.2436/15.8060.18.19
Qualitat de vida en persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament: aportacions de la recerca estadística aplicada
Mumbardó i Adam, Cristina
DOI:
10.2436/15.8060.18.20
Podem millorar la competència ètica en les escoles? Una proposta educativa des de la neuropsicologia
Navarro i Pons, Sandra
DOI:
10.2436/15.8060.18.21
'Neurofeedback': una promesa per al tractament simptomàtic de malalties mentals
Díaz i Hernàndez, Laura
DOI:
10.2436/15.8060.18.23
Plasticitat cerebral associada a una intervenció fonològica intensiva en nens amb dificultats lectores. Evidència per ressonància magnètica cerebral
Forné i Gonzàlez, Susanna
DOI:
10.2436/15.8060.18.24
|
|
|
|