Portal de publicacions
> Botiga
Referència: 66163
Volum: 18 : desembre de 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 120 p.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 26 : 2024
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Articles de recerca
Infants i joves que migren sols en temps de COVID-19. Una mirada des dels serveis
Schmidlin Roccatagliata, Melissa
;
Venceslao Pueyo, Marta
;
Beltrán Sánchez, Omaira
;
Freixa Niella, Montserrat
;
Sánchez Martí, Angelina
Mots clau: Infants i joves migrats sols, COVID-19, pandèmia, educació social, estudi
qualitatiu.
Keywords: Unaccompanied migrant minors, COVID-19, pandemic, social education,
qualitative study.
DOI:
10.2436/20.3007.01.147
P. 13-28
Adaptacions curriculars i impactes de la COVID-19 al pràcticum de pedagogia de la Universitat de Barcelona: satisfacció i aprenentatges durant la pandèmia
Aneas Álvarez, Assumpta
;
Méndez Ulrich, Jorge Luís
;
Ferré Tobaruela, Mònica
Mots clau: COVID-19, pràcticum, pedagogia, resultats d’aprenentatge, docència virtual.
Keywords: COVID-19, practicum, pedagogy, learning outcomes, virtual teaching.
DOI:
10.2436/20.3007.01.148
P. 29-49
Resilience of early childhood education teachers in handling new technologies in virtual education due to the COVID-19 pandemic
Peñafiel Muñoz, Oliver Ronaldo
;
Velasco Muñoz, Sergio Orlando
;
Rubin de Celis Chávez, Liz
;
Medrano Romerod, Hanna Patricia
;
Calle Mamani, Anderson Roy
Mots clau: Resiliència, professorat, educació infantil, educació virtual, COVID-19,
adaptació, Bolívia.
Keywords: Resilience, teachers, early childhood education, virtual education, COVID-19,
adaptation, Bolivia.
DOI:
10.2436/20.3007.01.149
P. 51-67
Articles d'experiències
L'educació social i la COVID-19
Freixa Niella, Montserrat
;
Barba Vidal, Bru
;
Armengol, Marc
;
Guerrero, Lara
;
Fabra, Estel
;
González, Fran
;
Hita, Alba de
;
Vico, Deyanira
;
Xirinachs, Alba
Mots clau: Educació social, COVID-19, aprenentatge experiencial, pràctica reflexiva,
universitat, estudiants.
Keywords: Social education, COVID-19, experiential learning, reflective practice,
university, students.
DOI:
10.2436/20.3007.01.150
P. 69-81
El pensament crític: competència bàsica en un context virtual d'emergència educativa
Ramírez Íñiguez, Alma Arcelia
Mots clau: Pensament crític, ensenyament universitari, adaptació educativa, educació
virtual, programes d’estudi, emergència educativa.
Keywords: Critical thinking, university education, educational adaptation, virtual
education, study programs, educational emergency.
DOI:
10.2436/20.3007.01.151
P. 83-97
Backstage story of a successful online course experience
Altan, Mustafa Zulkuf
Mots clau: Ensenyament en línia, reflexions dels estudiants, programa d’ensenyament de
la llengua anglesa, educació superior, assignació de tasques concretes basades
en el rendiment.
Keywords: Online teaching, student reflections, English Language Teaching program,
Higher Education, performance-based task-oriented assignments.
DOI:
10.2436/20.3007.01.152
P. 99-111
Tot anirà bé? La docència en temps de confinament
Jacas Díaz, Laura
Mots clau: Educació, confinament, crisi educativa, Institut Montgròs, mesures COVID-19,
nova normalitat.
Keywords: Education, lockdown, education crisis, Montgròs Upper Secondary School,
COVID-19 measures, new normality.
DOI:
10.2436/20.3007.01.153
P. 113-120