IEC Portal de publicacions > Botiga

Referència: 69442


Autor: Arnau i Querol, Joaquim

Escriure en catalā [Recurs electrōnic] : Un estudi del coneixement ortogrāfic a tercer de primāria

Data d'edició: 2022
Descripció física: 98 p.
Entitats: Institut d'Estudis Catalans. Secciķ de Filosofia i Cičncies Socials
ISBN: 978-84-9965-690-8
Colˇlecció: Treballs de la Secciķ de Filosofia i Cičncies Socials ; 54
Editorial: IEC
Resum

En aquesta publicaciķ s’avalua el coneixement ortogrāfic dels aprenents fent una anālisi fonema per fonema. És una perspectiva necessāria que no ha incorporat cap dels escassos treballs fets a Catalunya sobre aquesta temātica. A partir de les propostes ja avanįades d’Alexandre Galí en el seu temps, presenta un marc teōric innovador que considera els processos i els factors que expliquen el coneixement ortogrāfic: processos d’aprenentatge, d’exposiciķ a l’escrit, i factors fonolōgics i morfolōgics. Aquesta anālisi critica concepcions errōnies que encara hi ha sobre com s’aprčn l’ortografia. Facilita al professorat concepcions acurades sobre el diagnōstic de la competčncia ortogrāfica i proposa aplicacions de cara a la intervenciķ.


Obra digital
Índex  

Dades de l´usuari/āria

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versiķ 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pāgines del portal.