Portal de publicacions
> Catāleg
Referència: 67442
Volum: 20 : 2021
Data d´edició: 2021
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 109 p.
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 27 : 2025
(PDF) 26 : 2024
(PDF) 25 : 2024
(PDF) 24 : 2023
(PDF) 23 : 2023
(PDF) 22 : 2022
(PDF) 21 : 2022
(PDF) 20 : 2021
(PDF) 19 : 2021
(PDF) 18 : desembre de 2020
(PDF) 17 : maig de 2020
(PDF) 16 : novembre de 2019
(PDF) 15 : maig de 2019
(PDF) 14 : novembre 2018
(PDF) 13 : maig 2018
(PDF) 12 : 2017
(PDF) 11 : 2017
(PDF) 10 : 2016
(PDF) 9 : 2015
(PDF) 8 : 2011-2014
(PDF) 7 : 2009-2010
(PDF) 6 (2007-2008)
(PDF) 5 (2006)
(PDF) 4 (2005)
(PDF) 3 (2004)
(PDF) 2 (2003)
(PDF) 1 (2002)
Obra digital
Editorial
Articles de recerca
Intervenciķ basada en
mindfulness per a la millora de les conductes problemātiques en l'alumnat amb necessitats especials
Camps Fernández, Marisol
;
Sandín Esteban, M. Paz
;
Amutio Careaga, Alberto
Mots clau: Mindfulness, alumnat amb necessitats educatives especials, conductes no
coŀlaboradores, agressivitat, conductes problema, inclusiķ social.
Keywords: Mindfulness, students with special educational needs, non-collaborative
behaviors, aggressiveness, problem behaviors, social inclusion.
DOI:
10.2436/20.3007.01.162
P. 3-25
Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de
mindfulness
Lķpez Secanell, Irene
;
Méndez Cabrera, Jeroni
Mots clau: Atenciķ plena, conscičncia, educaciķ, mindfulness, formaciķ docent, educaciķ secundāria.
Keywords: Mindfulness, awareness, education, teacher training, secondary education.
DOI:
10.2436/20.3007.01.163
P. 26-40
La cultura escolar en centres educatius d'educaciķ primāria que s'enfoquen cap al canvi educactiu
Pladevall Vilavendrell, Judit
Mots clau: Cultura escolar, innovaciķ educativa, cultura organitzacional, cultura del canvi,
canvi educatiu, Programa Escola Nova 21.
Keywords: School culture, educational innovation, organizational culture, culture of
change, educational change, New School 21 programme.
DOI:
10.2436/20.3007.01.164
P. 41-56
Beneficis de la musicoterāpia en alumnes amb TDAH. Una revisiķ bibliogrāfica
Marín Suelves, Diana
;
Cortés Garrido, Claudia
;
Tornero Cabedo, Alba
Mots clau: TDAH, musicoterāpia, intervenciķ, escola, enfocament multimodal, educaciķ.
Keywords: ADHD, music therapy, intervention, school, multimodal approach, education.
DOI:
10.2436/20.3007.01.165
P. 57-77
Articles d'experičncies
Taller de Meditaciķ i Literatura (TAMELIT), aplicaciķ d'un programa de
mindfullness en l'educaciķ universitāria
Vives Piņas, Arnau
Mots clau: Atenciķ plena, mindfulness, literatura, educaciķ universitāria, meditaciķ, comprensiķ lectora.
Keywords: Mindfulness, literature, university education, meditation, awareness, reading comprehension.
DOI:
10.2436/20.3007.01.166
P. 78-92
Canviar el pati per transformar l'educaciķ. El cas de l'escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
Montero Plaza, Iolanda
;
Tahull Fort, Joan
;
Berga Sese, Čric
Mots clau: Pati, educaciķ primāria, innovaciķ educativa, creativitat, xarxa, família.
Keywords: Playground, elementary education, educational innovation, creativity, network, family.
DOI:
10.2436/20.3007.01.167
P. 93-109