IEC Portal de publicacions > Catāleg


Referència: 67442
Revista Catalana de Pedagogia [Recurs electrōnic]



Enllaį: ISSUU

Volum: 20 : 2021
Data d´edició: 2021
ISSN (format paper): 1695-5641
ISSN (format digital): 2013-9594
Descripció física: 109 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Editorial

Editorial
Sandín Esteban, M. Paz

DOI: 10.2436/20.3007.01.161

P. 1-2
Citació bibliogràfica Text completText complet

Articles de recerca

Intervenciķ basada en mindfulness per a la millora de les conductes problemātiques en l'alumnat amb necessitats especials
Camps Fernández, Marisol ; Sandín Esteban, M. Paz ; Amutio Careaga, Alberto
Matèries:   Atenciķ plena
Integraciķ social
Agressivitat
Mots clau: Mindfulness, alumnat amb necessitats educatives especials, conductes no coŀlaboradores, agressivitat, conductes problema, inclusiķ social.
Keywords: Mindfulness, students with special educational needs, non-collaborative behaviors, aggressiveness, problem behaviors, social inclusion.

DOI: 10.2436/20.3007.01.162

P. 3-25
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Educar en el moment present: estudi de les percepcions dels futurs docents sobre un taller de mindfulness
Lķpez Secanell, Irene ; Méndez Cabrera, Jeroni
Matèries:   Atenciķ plena
Mestres - Formaciķ
Professors d'educaciķ secundāria
Mots clau: Atenciķ plena, conscičncia, educaciķ, mindfulness, formaciķ docent, educaciķ secundāria.
Keywords: Mindfulness, awareness, education, teacher training, secondary education.

DOI: 10.2436/20.3007.01.163

P. 26-40
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

La cultura escolar en centres educatius d'educaciķ primāria que s'enfoquen cap al canvi educactiu
Pladevall Vilavendrell, Judit
Matèries:   Ensenyament - Innovacions
Mots clau: Cultura escolar, innovaciķ educativa, cultura organitzacional, cultura del canvi, canvi educatiu, Programa Escola Nova 21.
Keywords: School culture, educational innovation, organizational culture, culture of change, educational change, New School 21 programme.

DOI: 10.2436/20.3007.01.164

P. 41-56
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Beneficis de la musicoterāpia en alumnes amb TDAH. Una revisiķ bibliogrāfica
Marín Suelves, Diana ; Cortés Garrido, Claudia ; Tornero Cabedo, Alba
Matèries:   Musicoterāpia
Trastorn per dčficit d'atenciķ amb hiperactivitat
Mots clau: TDAH, musicoterāpia, intervenciķ, escola, enfocament multimodal, educaciķ.
Keywords: ADHD, music therapy, intervention, school, multimodal approach, education.

DOI: 10.2436/20.3007.01.165

P. 57-77
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Articles d'experičncies

Taller de Meditaciķ i Literatura (TAMELIT), aplicaciķ d'un programa de mindfullness en l'educaciķ universitāria
Vives Piņas, Arnau
Matèries:   Atenciķ plena
Literatura catalana - Ensenyament universitari
Lectura - Comprensiķ
Mots clau: Atenciķ plena, mindfulness, literatura, educaciķ universitāria, meditaciķ, comprensiķ lectora.
Keywords: Mindfulness, literature, university education, meditation, awareness, reading comprehension.

DOI: 10.2436/20.3007.01.166

P. 78-92
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Canviar el pati per transformar l'educaciķ. El cas de l'escola Salvador Espriu de Vallfogona de Balaguer
Montero Plaza, Iolanda ; Tahull Fort, Joan ; Berga Sese, Čric
Matèries:   Ensenyament - Innovacions
Creativitat
Educaciķ primāria
Mots clau: Pati, educaciķ primāria, innovaciķ educativa, creativitat, xarxa, família.
Keywords: Playground, elementary education, educational innovation, creativity, network, family.

DOI: 10.2436/20.3007.01.167

P. 93-109
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/āria