|
|
Articles
Fonts i protagonistes de la informació en la televisió de proximitat. El cas del Tele Elx
González Mesa, Isabel M.
; García Avilés, José Alberto
Mots clau: televisió, proximitat, televisió local, fonts, Tele Elx, Tele nit.
Keywords: television, proximity, local broadcaster, sources, Tele Elx, Tele nit.
"A punt". Anàlisi del relat televisiu de TV3 sobre la mobilització ciutadana de la Diada Nacional de Catalunya del 2016
Palà Navarro, Gemma
Mots clau: procés sobiranista, Diada Nacional de Catalunya, manifestació independentista, TV3,
enquadraments genèrics, cobertura periodística.
Keywords: Catalan independence movement, National Day of Catalonia, independence
demonstration, TV3, generic frames, journalistic discourse.
Debats entorn de la funció social de la telesàtira política. La perspectiva de l'equip de producció de Polònia (TV3)
Darriba Zaragoza, Marc
Mots clau: politainment, infoentreteniment, Polònia, sàtira televisiva, servei públic audiovisual,
producció televisiva.
Keywords: politainment, infotainment, Polònia, televisual satire, public service broadcasting,
TV production.
Una aproximació metodològica als reptes de la CCMA per adaptar-se a l'entorn digital i social. Proposta d'indicadors per mesurar el consum, els processos professionals i la gestió digital
Gómez Domínguez, Pablo
Mots clau: mitjans de servei públic, CCMA, audimetria, rutines professionals, xarxes socials,
transmèdia.
Keywords: public service media, CCMA, audience measurement, professional routines,
social networks, crossmedia.
Confianza en noticias y fragmentación de mercado: el caso español
Vara-Miguel, Alfonso
Mots clau: periodisme, confiança, marques periodístiques tradicionals, mitjans nadius digitals,
mitjans socials, audiències.
Keywords: journalism, trust, traditional media brands, digital-native media, social media, audience.
Palabras clave: periodismo, confianza, marcas periodísticas tradicionales, medios nativos digitales,
medios sociales, audiencias.
Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat
Papí Gálvez, Natalia
Mots clau: fonts d’informació, producció científica, publicitat, mitjans publicitaris, sector
professional, universitat.
Keywords: information sources, scientific production, advertising, advertising media, professional
sector, university.
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació
|
|