|
|
XVIII Conferència Anual de la SCC 2008
Secció oberta
Noves aproximacions a l'estudi de la televisió en el marc de les indústries culturals
Fernández i Quijada, David
Mots clau: televisió, indústries culturals, Televisió Espanyola, estructura de la comunicació
Keywords: television, cultural industries, Spanish television, communication structure
Els Mitjans de comunicació com a part del poder econòmic
Bergés i Saura, Laura
Mots clau: discurs i poder, concentració empresarial, comercialització de la comunicació
Keywords: discourse and power, business concentration, commercialization of communication
La Comunicació empresarial en situacions de crisi : estudi de cas: la crisi de Fontaneda
Enrique i Jiménez, Ana María
Mots clau: crisi, cas Fontaneda, comunicació
Keywords: crisis, Fontaneda case, communication
Acceptació social del mobiliari urbà com a servei públic i suport publicitari : antecedents, evolució i integració de les diferents concessions municipals de 1986 a 2005 a Barcelona
Jornet i Jovés, Lluís
Mots clau: publicitat, mobiliari urbà, servei públic
Keywords: publicity, street furniture, public service
La Ficció televisiva de TV3 com a productora de referents d'identitat cultural catalana: estudi de cas de la sitcom Plats bruts
Martínez i Garcia, Luisa
Mots clau: identitat cultural, televisió, sèries de ficció, consum, Televisió de Catalunya
Keywords: cultural identity, television, fiction series, consumption, Catalan television
Conflictivitat comunicativa en episodis d'emergència : aproximació a la cobertura informativa i a la gestió institucional de l'esfondrament d'un túnel del metro al barri del Carmel de Barcelona
Pont i Sorribes, Carles
Mots clau: comunicació de risc, sociologia del risc, periodisme, fonts, deontologia, cas del Carmel
Keywords: risk communication, sociology of risk, journalism, sources, deontology, Carmel case
El Text audiovisual: anàlisi des d'una perspectiva mediològica
Tous i Rovirosa, Anna
Mots clau: intertextualitat, sèries de ficció dels EUA, hibridació genèrica, eres televisives
Keywords: intertextuality, fiction series in the United States of America, generic hybridization, television eras
Un Nou model estratègic aplicat a les relacions públiques i a la comunicació corporativa
Matilla i Serrano, Kathy
Mots clau: relacions públiques, comunicació corporativa
Keywords: public relations, corporate communications
Les Audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat
Garcia i Muñoz, Núria
; Martínez i Garcia, Luisa
Mots clau: recepció, audiències, representació, estudis de gènere, discriminació, publicitat, dones, estereotips, mitjans, sexisme
Keywords: reception, audiences, representation, gender studies, discrimination publicity, women, stereotypes, mass media, sexism
Altres
|
|