Portal de publicacions
nove...leName=
Referència: 60682
Volum: 35 (1) : maig 2018
Data d´edició: 2018
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 151 p. : gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (2) : novembre 2024
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
Fonts i protagonistes de la informació en la televisió de proximitat. El cas del Tele Elx
González Mesa, Isabel M.
;
García Avilés, José Alberto
Mots clau: televisió, proximitat, televisió local, fonts, Tele Elx, Tele nit.
Keywords: television, proximity, local broadcaster, sources, Tele Elx, Tele nit.
DOI:
10.2436/20.3008.01.164
P. 9-25
"A punt". Anàlisi del relat televisiu de TV3 sobre la mobilització ciutadana de la Diada Nacional de Catalunya del 2016
Palà Navarro, Gemma
Mots clau: procés sobiranista, Diada Nacional de Catalunya, manifestació independentista, TV3,
enquadraments genèrics, cobertura periodística.
Keywords: Catalan independence movement, National Day of Catalonia, independence
demonstration, TV3, generic frames, journalistic discourse.
DOI:
10.2436/20.3008.01.165
P. 27-45
Debats entorn de la funció social de la telesàtira política. La perspectiva de l'equip de producció de
Polònia (TV3)
Darriba Zaragoza, Marc
Mots clau: politainment, infoentreteniment, Polònia, sàtira televisiva, servei públic audiovisual,
producció televisiva.
Keywords: politainment, infotainment, Polònia, televisual satire, public service broadcasting,
TV production.
DOI:
10.2436/20.3008.01.166
P. 47-66
Una aproximació metodològica als reptes de la CCMA per adaptar-se a l'entorn digital i social. Proposta d'indicadors per mesurar el consum, els processos professionals i la gestió digital
Gómez Domínguez, Pablo
Mots clau: mitjans de servei públic, CCMA, audimetria, rutines professionals, xarxes socials,
transmèdia.
Keywords: public service media, CCMA, audience measurement, professional routines,
social networks, crossmedia.
DOI:
10.2436/20.3008.01.167
P. 67-93
Confianza en noticias y fragmentación de mercado: el caso español
Vara-Miguel, Alfonso
Mots clau: periodisme, confiança, marques periodístiques tradicionals, mitjans nadius digitals,
mitjans socials, audiències.
Keywords: journalism, trust, traditional media brands, digital-native media, social media, audience.
Palabras clave: periodismo, confianza, marcas periodísticas tradicionales, medios nativos digitales,
medios sociales, audiencias.
DOI:
10.2436/20.3008.01.168
P. 95-113
Trobades entre el sector professional i la universitat. Ús de les fonts no acadèmiques en publicitat
Papí Gálvez, Natalia
Mots clau: fonts d’informació, producció científica, publicitat, mitjans publicitaris, sector
professional, universitat.
Keywords: information sources, scientific production, advertising, advertising media, professional
sector, university.
DOI:
10.2436/20.3008.01.169
P. 115-131
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació