Portal de publicacions
nove...leName=
Referència: 65904
Volum: 37 (2) : novembre 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 153 p. : il·l. gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (2) : novembre 2022
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (2) : novembre 2011
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
WhatsApp com a eina d'informació política. Pràctiques desiguals entre homes i dones en l'espai digital
Sánchez Meza, Metzeri
;
Besalú Casademont, Reinald
;
Pont i Sorribes, Carles
Mots clau: bretxa digital, perspectiva de gènere, entorn digital, WhatsApp, informació política,
credibilitat, Espanya.
Keywords: digital divide, gender perspective, digital environment, WhatsApp, political information,
credibility, Spain.
DOI:
10.2436/20.3008.01.194
P. 9-31
Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital en los medios de servicio público europeos
Crusafon i Baqués, Carmina
;
González Saavedra, Carlos
;
Murciano Martínez, Marcial
Mots clau: mitjans de servei públic, xarxes socials, polítiques de comunicació, aplicacions mòbils,
transformació digital, accés i participació.
Palabras clave: medios de servicio público, redes sociales, políticas de comunicación, aplicaciones
DOI:
10.2436/20.3008.01.195
P. 33-54
Catalunya, pionera de la ciència acadèmica publicitària a Espanya
Costa i Fernández, Lluís
;
Vidal, Adrià
Mots clau: publicitat, comunicació de massa, educació, premsa, psicologia.
Keywords: advertising, mass communication, education, press, psychology.
DOI:
10.2436/20.3008.01.196
P. 55-76
Nuevas narrativas publicitarias televisivas: la interactividad y la métrica en HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc
;
Polo López, Marc
;
Vilajoana Alejandre, Sandra
;
Miotto, Giorgia
Mots clau: televisió, HbbTV, publicitat, audiència, Internet, interactivitat.
Keywords: television, HbbTV, advertising, audience, Internet, interactivity.
Palabras clave: televisión, HbbTV, publicidad, audiencia, internet, interactividad.
DOI:
10.2436/20.3008.01.197
P. 77-92
Impacto de los servicios
over-the-top en la generación de comunidades de gustos y nichos globales: Netflix com estudio de caso
Neira Borrajo, Elena
;
Clares Gavilán, Judith
;
Sánchez-Navarro, Jordi
Mots clau: de lliure transmissió, televisió per Internet, dades massives, intel·ligència empresarial,
originals de Netflix, SVOD, comunitats de gustos.
Keywords: over-the-top, Internet TV, big data, business intelligence, Netflix originals, SVOD, taste
communities.
Palabras clave: de libre transmisión, televisión por internet, datos masivos, inteligencia empresarial,
originales de Netflix, SVOD, comunidades de gustos.
DOI:
10.2436/20.3008.01.198
P. 93-111
La adaptación digital de la radio y sus nuevos espacios publicitarios: el caso de Audiobranded
Breva Franch, Eva
;
Lupión Robles, Mario
Mots clau: ràdio digital, formats, publicitat, podcasts, Internet, transformació.
Keywords: digital radio, formats, advertising, podcasts, Internet, transformation.
Palabras clave: radio digital, formatos, publicidad, pódcast, internet, transformación.
DOI:
10.2436/20.3008.01.199
P. 113-134
Novetats bibliogràfiques
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació