IEC Portal de publicacions > Novetats editorials


Referència: 57903
Educació Química : EduQ



Volum: Número 20 : 2015
Data d´edició: 2017 []
ISSN (format paper): 2013-1755
ISSN (format digital): 2013-1720
Descripció física: 62 p. : il·l. ; 28 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  10,00 €  
Sumari  

Editorial


Monografia / Currículum, projectes i unitats

Potencialitats i problemàtiques dels projectes de química en context
Marchán Carvajal, Iván ; Sanmartí i Puig, Neus
Matèries:   Ciència - Ensenyament
Química - Ensenyament secundari

P. 4-12
Citació bibliogràfica Text completText complet

Del CBA I EL CHEM a la química en context: un recorregut pels projectes de química des dels anys setanta fins a l'actualitat
Caamaño Ros, Aureli
Matèries:   Ensenyament - Innovacions
Química - Ensenyament - Història
Ciència - Educació secundària - Catalunya - Currículums
Química - Llibres de text - Ensenyament secundari

P. 13-24
Citació bibliogràfica Text completText complet

New Chemistry: context-based modules and pathways in a bottom-up project of curriculum reform
Jong, Onno de
Matèries:   Química - Ensenyament secundari - Currículums - Països Baixos

P. 25-31
Citació bibliogràfica Text completText complet

El context per aprendre química en el projecte "Competències de pensament científic ESO 12-15"
Aliberas, Joan ; Izquierdo Ballester, Santiago ; Guitart i Mas, Fina
Matèries:   Química - Ensenyament secundari
Competències bàsiques

P. 32-39
Citació bibliogràfica Text completText complet

Monografia / Estratègies didàctiques

Enseñar química en el contexto de problemas y situaciones de la vida diaria relacionados con la salud
Blanco López, Ángel ; Franco-Mariscal, Antonio Joaquín ; España Ramos, Enrique
Matèries:   Química - Ensenyament secundari
Salut - Investigació

P. 40-47
Citació bibliogràfica Text completText complet


Intercanvi / Treball experimental


Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.