Portal de publicacions
> Novetats editorials
Referència: 65342
Volum: 37 (1) : maig 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 145 p. : il·l. ; gràf. ; 23 cm
Editorial: IEC
Altres números:
(PDF) 41 (1) : maig 2024
(PDF) 40 (2) : novembre 2023
(PDF) 40 (1) : maig 2023
(PDF) 39 (1) : maig 2022
(PDF) 38 (2) : novembre 2021
(PDF) 38 (1) : maig 2021
(PDF) 37 (2) : novembre 2020
(PDF) 37 (1) : maig 2020
(PDF) 36 (2) : novembre 2019
(PDF) 36 (1) : maig 2019
(PDF) 35 (2) : novembre 2018
(PDF) 35 (1) : maig 2018
(PDF) 34 (2) : novembre 2017
(PDF) 34 (1) : maig 2017
(PDF) 33 (2) : novembre 2016
(PDF) 33 (1) : maig 2016
(PDF) 32 (2) : novembre 2015
(PDF) 32(1) : maig de 2015
(PDF) 31 (2) : novembre de 2014
(PDF) 31 (1) : maig 2014
(PDF) 30 (2) : novembre 2013
(PDF) 30 (1) : maig 2013
(PDF) 29 (2) : novembre 2012
(PDF) 29 (1) : maig 2012
(PDF) 28 (1) (maig 2011)
(PDF) 27 (novembre 2010)
Articles
La nueva era del periodismo de cultura futbolística ante un escenario hollywoodiense basado en estrellas y titulares.
Panenka y las revistas amigas
Goikoetxea Bilbao, Udane
;
Ramírez de la Piscina, Txema
Mots clau: periodisme narratiu, slow journalism, periodisme esportiu, cultura futbolística, noves
narratives, Panenka.
Keywords: narrative journalism, slow journalism, sports journalism, football culture, new
narratives, Panenka.
Palabras clave: periodismo narrativo, slow journalism, periodismo deportivo, cultura futbolística,
nuevas narrativas, Panenka.
DOI:
10.2436/20.3008.01.188
P. 9-30
Mapa de la mujer como sujeto y objeto de la investigación en comunicación en España
Izquierdo Iranzo, Patricia
;
Gaitán Moya, Juan Antonio
;
Caffarel Serra, Carmen
Mots clau: estudios de género, investigación en comunicación, universidad, tesis doctorales,
proyectos de investigación, métodos de investigación.
Keywords: gender studies, communication research, university, doctoral theses, research and
innovation projects, research methods.
Palabras clave: estudis de gènere, investigació en comunicació, universitat, tesis doctorals, projectes
d’investigació, mètodes d’investigació.
DOI:
10.2436/20.3008.01.189
P. 31-52
One country, two media Systems: The evolution of media audience in Catalonia in the context of the independence debate
Martínez Amat, Marc
Mots clau: dependència del sistema mediàtic, mesura d’audiència, comportament de l’audiència,
mitjans de comunicació de notícies, mitjans de comunicació catalans, mitjans de
comunicació espanyols.
Keywords: media system dependency, audience measurement, audience behaviour, news media,
Catalan media, Spanish media.
DOI:
10.2436/20.3008.01.190
P. 53-73
La transformación digital de la radio musical: el caso de Máxima / LOS40 Dance
Moreno Cazalla, Lourdes
;
Pedrero Esteban, Luis Miguel
Mots clau: ràdio, música, digital, Internet, transformació, programació.
Keywords: radio, music, digital, Internet, transformation, programming.
Palabras clave: radio, música, digital, Internet, transformación, programación.
DOI:
10.2436/20.3008.01.191
P. 75-94
Uso académico de las TIC en la universidad: innovación docente en comunicación y arte
Izquierdo Expósito, Violeta
;
Fernández Maestre, Marina
Mots clau: innovació, TIC, educació, universitat, comunicació, art.
Keywords: innovation, ICTs, education, university, communication, art.
Palabras clave: innovación, TIC, educación, universidad, comunicación, arte.
DOI:
10.2436/20.3008.01.192
P. 95-113
A dispositive approach: Unveiling estructural and symbolic violence against women
Wolf, Birgit
Mots clau: violència de gènere, discurs, comunicació antiviolència, gènere, dispositiva.
Keywords: gender-based violence, discourse, anti-violence communication, gender, dispositive.
DOI:
10.2436/20.3008.01.193
P. 115-134
[Altres]
Normes de presentació dels articles
Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació