IEC Portal de publicacions > Novetats editorials


Referència: 66862
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi



Volum: 38 (1) : maig 2021
Data d´edició: 2021
ISSN (format paper): 2014-0304
ISSN (format digital): 2014-0444
Descripció física: 142 p. : il·l. ; 23 cm
Editorial: IEC

Altres números:

Afegir a la cistella
  15,00 €  
Sumari  

Articles

Frames i temàtiques predominants durant la cobertura informativa internacional de la revolució tunisiana
Meseguer-Mañá, David ; Pont i Sorribes, Carles
Matèries:   Tunísia - Història - 2010-, Revoltes - Cobertura periodística
Mots clau: Tunísia, revolució, cobertura mediàtica, framing, tematització, Al Jazeera English.
Keywords: Tunisia, uprising, news media coverage, framing, topics, Al Jazeera English.

P. 9-27
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Reflexión feminista y abyección social desde la interpretación: el caso de Shelley Duvall y Sissy Spacek en 3 Women (Altman, 1977)
Cancela, Nuria ; Sánchez Manzano, Míriam
Matèries:   Feminisme i cinematografia
Duvall, Shelley
Spacek, Sissy
Mots clau: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abjecció, reflexió feminista.
Keywords: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abjection, feminist reflection.
Palabras clave: 3 Women, star studies, Shelley Duvall, Sissy Spacek, abyección, reflexión feminista.

P. 29-52
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Othering in the times of coronavirus? Analysis of the coverage of a major health crisis by the China correspondent of El País and ABC
Calatayud Vaello, Adrià
Matèries:   Pandèmia de COVID-19, 2020-
Corresponsals estrangers - Xina
País (Diari)
ABC (Diari)
Mots clau: coronavirus, Covid-19, corresponsals estrangers, comunicació intercultural, quadrat ideològic, línies narratives.
Keywords: coronavirus, Covid-19, foreign correspondents, intercultural communication, ideological square, story lines.

P. 53-79
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Josep Maria Planes, un referent per aprendre periodisme
Serrat, Jordi
Matèries:   Planes i Martí, Josep Maria
Periodisme - Catalunya - Història - S. XX
Mots clau: periodisme d’investigació, innovació docent, Any Planes, història del periodisme, Catalunya, periodisme social.
Keywords: investigative journalism, teaching innovation, history of journalism, Catalonia, social journalism.

P. 81-98
Citació bibliogràfica Resum Abstract Text completText complet

Creació i gestió de la marca À Punt. Limitacions i reptes de la comunicació corporativa dels nous mitjans públics valencians
Martínez-Muñoz, Beatriz ; Soler Campillo, Maria ; Marzal-Felici, Javier
Matèries:   Mitjans de comunicació de massa - País Valencià
Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos, radio y televisión de proximidad.

P. 99-124
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

Creación y gestión de la marca À Punt. Limitaciones y retos de la comunicación corporativa de los nuevos medios públicos valencianos
Martínez-Muñoz, Beatriz ; Soler Campillo, Maria ; Marzal-Felici, Javier
Matèries:   Mitjans de comunicació de massa - País Valencià
Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos, radio y televisión de proximidad.

P. 125-150
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

À Punt brand creation and management. Limitations and challenges for corporate communication in the new Valencian public media
Martínez-Muñoz, Beatriz ; Soler Campillo, Maria ; Marzal-Felici, Javier
Matèries:   Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació
Mitjans de comunicació de massa - País Valencià
Mots clau: comunicació corporativa, brànding, RTVV, À Punt, mitjans de comunicació públics, ràdio i televisió de proximitat.
Keywords: corporate communication, branding, RTVV, À Punt, public service media, local radio and television.
Palabras clave: comunicación corporativa, branding, RTVV, À Punt, medios de comunicación públicos, radio y televisión de proximidad.

P. 151-176
Citació bibliogràfica Resum Abstract Resumen Text completText complet

[Altres]

Revisors del període 2019-2020

P. 177-180
Citació bibliogràfica Text completText complet

Novetats bibliogràfiques
Salvador i Mata, Bertran

P. 181-187
Citació bibliogràfica Text completText complet

Normes de presentació dels articles

P. 189-194
Citació bibliogràfica Text completText complet

Publicacions de la Societat Catalana de Comunicació

P. 195-199
Citació bibliogràfica Text completText complet

Dades de l´usuari/ària

Per a navegar pel portal necessiteu Mozilla o Microsoft Internet Explorer (recomanem la versió 5.0 o superior).
Amb altres navegadors i/o resolucions podria ser que visualitzéssiu incorrectament alguna de les pàgines del portal.