IEC Portal de publicacions null


Referència: 47302
Catalan Social Sciences Review [Recurs electrònic]

Secció de Filosofia i Ciències Socials

Presentació   |   Normes de presentació d'originals


Enllaç: ISSUU

Volum: 1 : 2012
Data d´edició: 2012
ISSN (format digital): 2014-6035
Descripció física: 87 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Philosophy

Usefulness and uselessness of history: History, memory and the contemporaneity of faith according to S. Kierkegaard
Amengual i Coll, Gabriel
Matèries:   Kierkegaard, Søren - Crítica i interpretació
Filosofia de la història

Keywords: History, Kierkegaard, Christianity, memory, Socrates, Lessing.

DOI: 10.2436/20.3000.02.1

P. 1-16
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Sociology

Norbert Elias: A proposed intellectual portrait for the 20th anniversary of his passing (1990-2010)
Collet-Sabé, Jordi
Matèries:   Elias, German Norbert - Activitat professional - Sociologia
Sociòlegs - S. XX

Keywords: Norbert Elias, intellectual portrait, sociology.

DOI: 10.2436/20.3000.02.2

P. 17-30
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Communication

The daily press and political communication: The perception of the Statute of Catalonia in twelve daily Spanish newspapers
Cortiñas Rovira, Sergi ; Pont i Sorribes, Carles
Matèries:   Premsa - Espanya - 2005
Catalunya. Estatut (2006)
Comunicació - Aspectes polítics

Keywords: media, Statute of Catalonia, political communication, Spanish press.

DOI: 10.2436/20.3000.02.3

P. 31-45
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Geography

Cartography, landscape and territory
Rosselló i Verger, Vicenç M.
Matèries:   Cartografia
Paisatge - Protecció
Geografia - Mapes

Keywords: Landscape, cartography, geography, map, laws on the landscape.

DOI: 10.2436/20.3000.02.4

P. 46-57
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Pedagogy

The Rousseau Institute of Geneva's influence on and presence in Catalan pedagogy in the first third of the 20th century
Soler i Mata, Joan
Matèries:   Psicologia experimental
Pedagogia - Ensenyament - Mètodes actius - Catalunya
Moviments de renovació pedagògica - Catalunya - S. XX

Keywords: active pedagogy, pedagogical renovation, educational sciences, history of education, new school, JJ Rousseau Institute, experimental psychology.

DOI: 10.2436/20.3000.02.5

P. 58-87
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària