IEC Portal de publicacions null


Referència: 65882
Catalan Social Sciences Review [Recurs electrònic]

Secció de Filosofia i Ciències Socials

Presentació   |   Normes de presentació d'originals


Enllaç: ISSUU

Volum: 10 : 2020
Data d´edició: 2020
ISSN (format digital): 2014-6035
Descripció física: 78 p.
Editorial: IEC

Altres números:

Obra digital
Sumari  

Geography

Post-truth and demographics in the "refugee crisis". The thanatopolitical "pleat" in the European Union
Domingo i Valls, Andreu
Matèries:   Unió Europea, Països de la - Emigració i immigració
Refugiats - Unió Europea
Geopolítica

Keywords: migration policy, refugee, European Union, geopolitics, post-truth.

DOI: 10.2436/20.3000.02.49

P. 1-20
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Pedagogy

Educational equity based on teachers' reflective autonomy
Martínez-Celorrio, Xavier
Matèries:   Mestres - Formació

Keywords: teacher autonomy, educational equity, teaching teams, educational change, reflective professionalism, teacher accountability.

DOI: 10.2436/20.3000.02.50

P. 21-42
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Sociology

Variability in patterns of national identity based on mother tongue: the case of Andorra
Monné, Alexandra
Matèries:   Llengua materna
Nacionalisme - Andorra
Llengua habitual - Andorra
Llenguatge i llengües - Andorra - Aspectes socials

Keywords: family language, national identity, self-categorisation.

DOI: 10.2436/20.3000.02.51

P. 43-53
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Geography

Transport and mobility infrastructures on the Balearic Islands. Challenges and perspectives
Mateu, Jaume ; Seguí-Pons, Joana M.
Matèries:   Infraestructures de transport - Illes Balears
Mobilitat social - Illes Balears

DOI: 10.2436/20.3000.02.52

P. 55-62
Citació bibliogràfica Text completText complet

Pedagogy

Instagram: an Australian-Catalan telecollaboration experiment
Pedró-García, Andreu
Matèries:   Ensenyament virtual
Català - Ensenyament - Austràlia
Xarxes socials en línia
Educació intercultural

Keywords: telecollaboration, online learning, Catalan as a second language, intercultural competence, interaction, Instagram.

DOI: 10.2436/20.3000.02.53

P. 63-78
Citació bibliogràfica Abstract Text completText complet

Dades de l´usuari/ària