Mots clau: multilingüisme, diversitat lingüística, mundialització, comunitat internacional, cultura, programes internacionals, tecnologia del llenguatge, documentació.
Keywords: multilingualism, linguistic diversity, globalization, international community, culture, international programs, technology of language, documentation.
Mots clau: política lingüística, Unió Europea, estratègia de Lisboa, ensenyament, mobilitat del professorat, aprenentatge, professor de llengües estrangeres, llengües estrangeres, formació del professorat.
Keywords: language policy, European Union, strategy of Lisboa, teaching, teacher mobility, learning, teacher of foreign languages, foreign language, teacher forming.
Mots clau: escola catalana, sistema educatiu, programa d’immersió lingüística, educació intercultural.
Keywords: catalan school, educative system, linguistic immersion program, intercultural education.
Mots clau: motivació didàctica, ensenyament de la llengua, estratègies didàctiques, aprenentatge lingüístic, educació emocional, aprenentatge de segona llengua, actitud lingüística, esforç.
Keywords: motivation of language learning, teaching of language, teaching strategies, learning strategies, language learning, emotional education, second language learning, linguistic attitude, effort.
Mots clau: aprenentatge de segones llengües, competència comunicativa, actituds, lingüístiques, prejudicis lingüístics, discriminació lingüística, autoconfiança lingüística, motivacions.
Keywords: second language learning, communicative competence, language attitude, linguistic prejudice, linguistic discrimination, linguistic self-confidence, motivation.
Mots clau: aprenentatge de segones llengües, competència comunicativa, actituds lingüístiques, prejudicis lingüístics, discriminació lingüística, autoconfiança lingüística, motivacions.
Keywords: second language learning, communicative competene, language attitude, linguistic prejudice, linguistic discrimination, linguistic self-confidence, motivation.
Arenas, Joaquim; Muset, Margarida. La immersió lingüística. Una obra de govern, un projecte compartir. Barcelona: Centre d'Estudis Jordi Pujol, 2007
Busquets i Dalmau, Lluís
Buisán, C.; Echebarria, I. [coord.]. Miquel Meler i Muntané: vocación y pedagogía. Los orígenes de la pedagogía terapéutica en España. Barcelona: Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona, 2007
Vilanou i Torrano, Conrad
Domènech i Domènech, S. Els alumnes de la República: els grups escolars del Patronat Escolar de l'Ajuntament de Barcelona. Barcelona: Publicacions de l'Abadia de Montserrat, 2008
Vilanou i Torrano, Conrad
Florensa i Parés, Joan. P. Jacint Feliu i Utzet (1787-1867): protagonista de la restauració de l'Escola Pía a Espanya. Mataró: Caixa d'Estalvis Laietana, 2007
Vilanou i Torrano, Conrad
Fumaroli, Marc. La educación de la libertad. Barcelona: Arcadia, 2007 [epíleg de Carlos García Gual: «La difícil lectura de los clásicos»
Palau Orta, Josep
Martín-Moreno Cerrillo, Quintina. Organización y dirección de centros educativos innovadores: el centro educativo versátil Madrid: McGraw-Hill, 2006
Jiménez Cobo, Blas